گیربکس صنعتی در بهارستان ( فروش, خدمات و سرویس )

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت


در حوزه آشنایی با گیربکس‌ های صنعتی، نام گیربکس‌های خورشیدی بیش از سایر انواع آنها به چشم می‌خورد. در این گیربکس‌ها یک چرخ دنده در وسط و سه چرخ دنده در اطراف آن قرار گرفته اند. چرخ دنده وسط را خورشید و سه تای اطراف آن را سیاره‌ها می‌نامند. برای دریافت بهترین عملکرد در گیربکس خورشیدی باید ویژگی‌هایی چون توان الکتروموتور، دور خروجی و تعداد دندانه‌های آن مورد توجه قرار گیرند. در این ارتباط، توان ورودی و خروجی گیربکس نیز پارامترهای مهم محسوب می‌شوند که با است.فاده از

در مقوله آشنایی با گیربکس‌ های صنعتی، این قطعات به عنوان وسایل یا قطعاتی برای تبدیل انرژی و انتقال قدرت معرفی می‌شوند. در این قطعات، انتقال توان مکانیکی از منبع تولیدکننده (موتور) به مصرف کننده (دستگاه) اتفاق می‌افتد. به این ترتیب، سرعت و گشتاور مورد نیاز منبع مصرف کننده تأمین می‌شود. جهت کارکرد مفید این قطعات در دستگاه‌های صنعتی باید به گشتاور مورد نیاز دستگاه توجه شود .

گیربکس های کاهنده وظیفه ی افزایش قدرت و گشتاور را دارند و سرعت را کاهش می دهند. آنها بین محرک و متحرک قرار گرفته و و در اشکال و مدل های مختلفی تولید می شوند. است.فاده از این گیربکس ها میزان گشتاور را افزایش داده و به همان میزان از سرعت می کاهند. ( رابطه معکوس دارند )



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در بهارستان