گیربکس صنعتی در شهر جدید اندیشه ( فروش, خدمات و سرویس )

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)


در زمینه آشنایی با گیربکس ‌های صنعتی، نوع هلیکال برای بسیاری از صنعتگران بسیار پرطرفدار محسوب می‌شود. در گیربکس‌های هلیکال، چرخ دنده‌ها به صورت مارپیچی قرار گرفته اند. نحوه کار گیربکس صنعتی هلیکال افزایش گشتاور در قسمت خروجی با افزایش دور است.. سایز کوچک، توان مصرفی پایین، حجم اندک و آلودگی صوتی پایین از جمله ویژگی‌های مثبت گیربکس‌های هلیکال است.. علاوه بر این، عمر مفید این گروه از گیربکس‌ها، به دلیل ساییده شدن اندک چرخ دنده‌ها، در رتبه بالایی قرار می‌گیرد. گیربکس‌ هلیکال را می‌توان در زاویه ای خاص فیکس کرد. به طوری که حرکت دندانه‌های آن به صورت یکنواخت و در جهتی ثابت ممکن باشد. این حرکت یکنواخت برای یک پریود زمانی مشخص قابل تکرار است.. موارد کاربرد این گروه از گیربکس‌ها عبارت است. از:

در صنعت تولید فولاد ویژگی‌های مهمی چون قدرت و ظرفیت و دقت بالای گیربکس‌ها مهم تلقی می‌شوند. با توجه به ویژگی‌های ذکر شده، گیربکس‌های خورشیدی و پینیون انواع مفید این قطعات برای صنعت فولادسازی معرفی می‌شوند. با کاربری این نوع گیربکس‌ها می‌توان عملکردی پایدار و حرکتی نرم را ایجاد کرد.

یکی از مهمترین و پرکاربردترین محصولاتی که در صنعت است.فاده می شود گیربکس است.. گیربکس صنعتی یک سیستم انتقال و افزایش قدرت است. که دور و سرعت موتور را کم کرده و آن را تبدیل به قدرت یا گشتاور خروجی می کند. گیربکس صنعتی واسطه ی بین موتور و مصرف کننده است. که وظیفه توزیع و انتقال نیرو از منبع تولید نیرو  به مصرف کننده نیرو را  بر عهده دارد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر جدید اندیشه