گیربکس صنعتی در فیروزکوه ( فروش, خدمات و سرویس )

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.

اولین راه آهنی که در ایران احداث شد از شاهی یا همان قائم‌شهر کنونی تا بندر شاه یا همان بندر ترکمن امروزی می‌رفت. بعد از راه افتادن اولین قطار از ساری تا بندر ترکمن، پروژ‌ه‌های بیشتر و وسیع‌تری در سطح کشور شروع به کار کرد که راه آهن البرز یکی از آن‌ها بود.

دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مساعد، و همچنین وجود رودخانه‌ها و منابع آب شیرین در این شهرستان، باغداری رواج زیادی دارد. از محصولات کشاورزی فیروزکوه می‌توان به گندم، جو، بنشن، تره بار، زرد آلو، سیب، گیلاس، گلابی، گردو، انگور و آلبالو اشاره کرد.


نسبت تبدیل، کمیتی است. که با توجه به دو ویژگی دور ورودی و خروجی گیربکس تعیین می‌شود. این کمیت از دو طریق قابل محاسبه است.. در روش اول، نسبت تبدیل از طریق شمارش تعداد دندانه‌های چرخ دنده ورودی و خروجی محاسبه می‌شود. برای محاسبه این کمیت باید تعداد دندادنه‌های خروجی گیربکس را به تعداد دندانه‌های ورودی آن تقسیم کرد.

این سری از گیربکس ها دارای چرخ دنده های هلیکالی هستند که بر اساس دور خروجی دارای چند است.یج و کاهش دور می باشند. در هر است.یج دور خروجی با یک نسبت مشخص کاهش پیدا می کند و به است.یج بعدی برای کاهش دور انتقال می یابد. گیربکس های صنعتی دارای مکانیزم ساده ای بوده و با توجه به ابعاد چرخ دنده ها دارای ابعاد مختلفی هستند و بر این اساس دارای تیپ های متفاوت با توان ورودی، دور و گشتاور خروجی مختلفی می باشند.

تقریباً در هر صنعتی که به ذهنتان برسد، گیربکس‌ها کاربرد دارند. درواقع بسیاری از امور در صنایع مختلف بدون بهره‌گیری از یک گیربکس صنعتی مناسب، غیرممکن یا دشوار می‌شوند. در ادامه، لیستی از صنایع و کاربردهای رایج انواع گیربکس صنعتی را مشاهده می‌کنید:



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در فیروزکوه