گیربکس صنعتی در لواسان ( فروش, خدمات و سرویس )

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در مورد وجه تسمیه ناران چنین می‌توان گفت که در باور بومیان شهر لواسان، در ادوار باستان دو آتشکده زرتشتی در این محل قرار داشته است. که عده‌ای از سادات هاشمی پس از مهاجرت و فرار به لواسان در دوره ظلم و ستم خلفای جور عباسی و دعوت مردم این دیار به دین اسلام و مذهب تشیع نام این محل را به لفظ عربی که زبان مادری‌شان بوده ناران به معنای دو آتش یا دو آتشگاه نهاده‌اند.

مسیر دسترسی لواسان به دلیل نزدیکی به تهران، در روزهای آخر هفته بسیار شلوغ می‌گردد. گردشگران با اجاره ویلا یا سوئیت در لواسان برای آخر هفته خود راهی این شهر زیبا می‌شوند. لواسان در کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد. بهترین راه رسیدن به لواسان از آزاده راه شیهدبابایی می‌باشد. از آنجا به جاده لشکرک بروید و بعد وارد بلوار امام خمینی شوید. این بلوار شما را به مسیر ورودی لواسان می‌رساند. فاصله لواسان تا آزادراه شهیدبابایی در حدود کیلومتر است. و اگر ترافیک نباشد، ظرف کمتر ۵ دقیقه می‌توانید به لواسان برسید.

لواسان مرکز بخش لواسانات از شهرستان شمیرانات است.ان تهران است.. لواسان نزدیک‌ترین قسمت ییلاقی نزدیک به تهران است. که در کیلومتری شمال شرق پایتخت قرار گرفته است.. دره لواسان چشم‌انداز زیبایی به رودخانه جاجرود و دریاچه سد لتیان داشته و به علت آب‌وهوای خوب و نزدیکی به مناطق شمال شهر تهران جزو یکی از پرطرفدارترین و گران‌قیمت‌ترین مناطق اطراف تهران جهت سکونت افراد سرشناس و متمول تبدیل شده است.. در ادامه مقاله


در هنگام انتخاب گیربکس صنعتی باید به این نکته توجه نمود که شرایط محیطی که گیربکس صنعتی در آن قرار میگیرد چگونه است. از نظر دما، رطوبت هوا، سرمای زیاد یا گرمای زیاد و&#; همچنین باید به نوع توان مورد نیاز و مقدار گشتاور مورد نیاز نیز دقت نمود تا انتخاب گیربکس از هر جهت مناسبی را داشته باشند.

در یک دسته بندی کلی، گیربکس‌های صنعتی به دو گروه افزاینده و کاهنده طبقه بندی می‌شوند. عملکرد نوع کاهنده این قطعات، افزایش گشتاور خروجی و کاهش سرعت است.. در حالیکه، نحوه عملکرد گیربکس صنعتی افزاینده با کاهش گشتاور و افزایش سرعت معرفی می‌شود. گشتاور همان نیرویی است. که باعث چرخش یک جسم حول یک محور می‌شود. در گیربکس‌های مختلف با است.فاده از

در واقع گیربکس صنعتی سیستمی است. که در آن انرژی مکانیکی از یک دستگاه به وسیله دیگر منتقل می شود و ضمن افزایش سرعت از آن برای افزایش گشتاور است.فاده می شود. گیربکس ها می توانند سرعت و گشتاور خود را تغییر دهند تا انرژی را به یک قالب سازگار تبدیل کنند. آنها در کاهش عملکرد مکانیکی در صنایع مفید هستند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در لواسان