گیربکس صنعتی در چهاردانگه ( فروش, خدمات و سرویس )

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.


یکی از بزرگترین صنایعی است. که از مجموعه گسترده ای از ماشین آلات است.فاده می کند. ماشین های بیشتر باعث است.فاده بیشتر از انواع مختلف گیربکس مانند خورشیدی، مارپیچ و غیره است.. از انواع مختلف گیربکس ها در این صنعت  برای مدیریت نیاز به نسبت های مختلف گشتاور است..

گیربکس های کاهنده وظیفه ی افزایش قدرت و گشتاور را دارند و سرعت را کاهش می دهند. آنها بین محرک و متحرک قرار گرفته و و در اشکال و مدل های مختلفی تولید می شوند. است.فاده از این گیربکس ها میزان گشتاور را افزایش داده و به همان میزان از سرعت می کاهند. ( رابطه معکوس دارند )

گیربکس‌های خورشیدی در زمره پرمصرف ترین انواع این قطعات صنعتی به شمار می‌آیند. از مزایای این نوع گیربکس می‌توان به قابلیت کاربری آنها در دورها و توان‌های بالا اشاره کرد. راندمان، توان و دقت بالا، است.حکام و دوام مناسب گیربکس‌های خورشیدی از دیگر مزایای این گروه محسوب می‌شود. با است.فاده از این نوع گیربکس‌ها در دستگاه‌هاسی صنعتی، عمر مفید آنها افزایش می‌یابد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در چهاردانگه