یخساز و سردخانه صنعتی در بهارستان ( فروش, خدمات و سرویس )

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:


سردخانه صنعتی توسط یک چیلر خنک می شود. این چیلر با چرخه تبرید تراکمی بخار کار می کند که در این چرخه، از تراکم و تبخیر بخار برای انجام فرایند سرمایش است.فاده می شود. تمام چیلرهای سردخانه ها دارای دو بخش داخلی و خارجی هستند. بخش داخلی تنها شامل اواپراتور چیلر است. و سایر اجزای چیلر در بخش خارجی قرار می گیرند. در اواپراتور، سرمایی که چیلر فراهم کرده به هوای داخل سردخانه منتقل می شود و به همین دلیل این بخش باید در داخل سردخانه قرار بگیرد.

هرچه ظرفیت سردخانه کوچک‌تر باشد، است.فاده از گاز فریون به صرفه‌تر است.. فریون گازی ترکیبی است. که انواع گوناگونی دارد. است.فاده از گاز R که پیشتر کاربرد زیادی داشت و توان برودتی خوبی ایجاد می‌کند، امروزه به دلیل خطرات محیط‌زیستی در حال منسوخ‌شدن است.. در حال حاضر در سردخانه‌های فریونی است.فاده از گاز Ra برای سردخانه‌های بالای صفر و گاز R برای سردخانه‌های زیر صفر توصیه می‌شود.

در سال آلبریت انیشتین و شاگردش لئو زیلارد طرح جدیدی در زمینه تبرید معرفی کردند که یخچالی با مصرف انرژی کم و بی سر و صدا بود و سازگار با محیط زیست بود. این روش در همان سال وارد دنیای تهویه مطبوع شد و امروزه هم برای خنک‌کردن هوای منازل و اماکن مختلف است.فاده می‌شود. این طرح باعث تحول شگرفی در تاریخ تهویه مطبوع و تبرید شد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در بهارستان