یخساز و سردخانه صنعتی در دماوند ( فروش, خدمات و سرویس )

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مشکلات دیگری که کوه دماوند و محدودهٔ پیرامون آن را تهدید می‌کنند عبارت‌اند از: ساخت‌وساز بی‌ضابطه، تصرف منابع طبیعی برای است.فادهٔ غیرقانونی و شخصی، افزایش جمعیت انسانی و خودروها، حضور بیش از اندازهٔ گردشگران بدون آن‌که آموزش‌های لازم در رابطه با طبیعت‌گردی و حفظ محیط زیست به آن‌ها داده شده باشد، نوشتن یادگاری در طول مسیر (به‌ویژه بر فراز قلهٔ دماوند)، نصب تابلوهای یادبود و پرچم‌های گروه‌ها و یادگاری‌های کشته‌شدگان، کمبود اقامتگاه و تبلیغات نامناسب.

قله دماوند در فرهنگ کشور ایران مظهر پایداری، است.واری و یک نماد ملی است. و به‌عنوان یک اثر ملی ثبت شده و به روش‌های گوناگون از آن به‌عنوان یک نماد ملی یاد می‌شود. کوه دماوند در سی‌ام تیرماه سال ۸ به‌عنوان نخستین اثر طبیعی ایران در قالب میراث طبیعی ایران در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد.

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در شهر رینه لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌کنند. این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است..


عموماً در سردخانه‌های بالای تن از مبرد آمونیاک یا R است.فاده می‌شود. گاز آمونیاک ارزان بوده و برای است.فاده در مقادیر زیاد مقرون به صرفه می‌باشد . از دیگر مزایای آمونیاک این است. که به لایه اوزون آسیب نمی‌رساند. تنفس گاز آمونیاک و هم‌چنین برخود آمونیاک با سطح پوست و چشم بسیار خطرناک است..

دستگاه یخساز صنعتی قالبی تجاری دارای کمپرسورهای قوی و چرخه های برودتی هستند. روند کار یخساز قالبی مانند یخچال و فریزر اعمال می شود (یخچال ها و فریزرهای مدرن). در واقع تبرید به معنای فراهم شدن شرایط مناسبی برای کم کردن دمایی از یک ماده است..

با بزرگ تر شدن حجم یک سردخانه، ظرفیت سیستم تبرید بیشتر می شود و همچنین با بزرگ تر شدن مساحت آن، میزان عایق مورد نیاز بیشتر خواهد شد. بنابراین هر چه اندازه (طول، عرض و ارتفاع) یک سردخانه بزرگ تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در دماوند