یخساز و سردخانه صنعتی در شهر جدید اندیشه ( فروش, خدمات و سرویس )

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.


سردخانه صنعتی توسط یک چیلر خنک می شود. این چیلر با چرخه تبرید تراکمی بخار کار می کند که در این چرخه، از تراکم و تبخیر بخار برای انجام فرایند سرمایش است.فاده می شود. تمام چیلرهای سردخانه ها دارای دو بخش داخلی و خارجی هستند. بخش داخلی تنها شامل اواپراتور چیلر است. و سایر اجزای چیلر در بخش خارجی قرار می گیرند. در اواپراتور، سرمایی که چیلر فراهم کرده به هوای داخل سردخانه منتقل می شود و به همین دلیل این بخش باید در داخل سردخانه قرار بگیرد.

سردخانه مکانی است. برای سرد نگه داشتن کالا در واقع مجموعه ای از ساختمان و تاسیسات برای حفظ کیفیت یک کالا می باشد از مهمترین وظایف یک سردخانه میتوان به جلوگیری از فساد کالاهای داخل آن با حفظ کیفیت طولانی مدت اشاره کرد . کاربرد آن در نگهداری مواد غذایی ، کشاورزی ، انواع داروها ، سیستم های نظامی ، میوه و سبزیجات و &#;. می باشد .

کارخانه های یخ سازی جدید کاملا اتوماتیک هستند و بازده آن ها نسبت به دستگاه های قدیمی بالاتر است.. علاوه بر این، در یک کارخانه یخ سازی اتوماتیک، نیروی انسانی کمتری مورد نیاز است. و در نتیجه هزینه های جاری کمتری خواهد داشت. حتی کسانی که در زمینه یخ سازی تخصصی ندارند نیز می توانند از این یخ سازهای قالبی اتوماتیک است.فاده کنند؛ چرا که کار کردن با آن ها بسیار راحت است.. امروزه معمولاً برای فعالیت یک کارخانه یخ سازی ثابت دو اپراتور و برای دستگاه یخ ساز سیار یک اپراتور مورد نیاز است..



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر جدید اندیشه