یخساز و سردخانه صنعتی در چهاردانگه ( فروش, خدمات و سرویس )

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با


فیلتر خشک‌کننده یا همان فیلتر درایر، برای جلوگیری از ورود رطوبت اضافی مبرد به داخل سیکل تبرید مورد است.فاده قرار می‌گیرد. وجود رطوبت باعث آسیب دیدن و خرابی قطعات اصلی موجود درون سیستم از جمله کمپرسور می‌شود. به طور کلی فیلتر خشک‌کننده، هر چیز اضافی مانند غبار و ذرات و رطوبت را از سیکل گردش مبرد حذف و جدا می‌کند.

بستنی را میتوان یکی از مناسب ترین خوراکی های فصول گرم به ویژه تابستان در نظر گرفت برای نگهداری این محصول در شکل و کیفیت اصلی نیاز به تجهیزاتی داریم که دمای مورد نیاز بستنی را بتواند تولید نماید. دمای مورد نیاز برای نگهداری بستنی - درجه سانتی گراد است. ؛ این میزان دما باعث می‌شود که بستنی شکل و کیفیت اصلی خود را حفظ کند اصولا بستنی به دلیل داشتن چربی و همچنین خامه، نیاز به دمای پایینی دارد تا بتواند شکل و آن حالت نرمی خود را حفظ نماید. اصولا از تجهیزات سرمایشی با کمپرسورهای دو مرحله‌ای برای این منظور است.فاده می‌شود.

فرآیند یخ سازی توسط دستگاه‌های یخساز صنعتی به صورت کاملا اتوماتیک می‌باشد. همچنین تمامی مراحل از آبرسانی تا مرحله یخ سازی و نگهداری یخ در یک محیط کاملا سالم و بهداشتی انجام می‌شود. یخ تولید شده توسط این تجهیزات از شفافیت و کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در چهاردانگه