فروش ماشین آلات نساجی در بازار لاله زار

Textile machinery-1
Textile machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ماشین آلات نقش بسیار مهمی در هر صنعتی ایفا می کنند. صنعت نساجی و پوشاک نیز از این امر مستثنی نیستند. از پانزده سال گذشته رونق زیادی در صنعت اتوماسیون و کارخانه های پوشاک فوق مدرن و خودکفا وجود داشته است.. این امر موجب افزایش اهمیت خرید ماشین آلات نساجی نو و دست دوم شده است.. خرید و واردات ماشین آلات نساجی دست دوم روز به روز رو به افزایش است.. صنعت نساجی مقدار زیادی به واردات ماشین آلات دست دوم نساجی متکی است..

شرکت ماشین سازی احمد از جمله فعالان در حوزه ماشین آلات نساجی و بافندگی است. که با قدمتی چهل ساله توانسته است. در طراحی و ساخت ماشین آلات و قطعات انواع دستگاه ها در خدمت بازار داخلی و خارجی بوده و با طراحی و ساخت انواع قالب های صنعتی در حوزه تجهیزات نساجی ، گامی موثر در 

بازرسی صحیح ماشین نساجی و تمیز کردن ماشین نساجی در هر شیفت توسط اپراتور، به بخش تعمیر و نگهداری امکان می دهد آن دسته از نقص هایی را که ممکن است. مورد توجه قرار نگیرند، شناسایی کرده و به آنها اطلاع دهد. بنابراین، مهم است. که شرکت ها کارکنان خود را آموزش دهند تا هر گونه تغییر در عملکرد یا ظاهر دستگاه را بلافاصله شناسایی کنند. علاوه بر این، توصیه می شود یک روتین روزانه برای نگهداری ماشین آلات نساجی خود ایجاد کنید.



( فروش ) های دیگر