فروش ماشین آلات نساجی در جنوب تهران

Textile machinery-1
Textile machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از مهم ترین محله های تهران که در شرق نازی آباد قرار گرفته و به عنوان یکی از مناطقی قلمداد می‌شود که سرعت پیشرفت آن بسیار بیشتر از دیگر محله ها بوده است.. بر اساس داده های شهرسازی تا سال این منطقه بخشی از تهران نبوده و بیشتر به عنوان اراضی کشاورزی و بخشی از روستای علی آباد شناخته می شده است.. این منطقه که در کنار کارخانه چیت سازی و روغن نباتی قو ساخته شده است. برای اسکان کارگران و کارمندان این دو کارخانه راه اندازی شد ولی امروزه کاربرد شهرنشینی متفاوتی را در بر دارد. این منطقه در کنار دو اتوبان رجایی و بعثت قرار گرفته و فرایند ساخت آن از سال آغاز شده است.. امروزه این محله به دلیل بافت سنتی و ساختار مذهبی آن شناخته می شود و در مراسم دینی و به عنوان یکی از مراکز اصلی تلقی می شود.

یکی دیگر از اماکن تاریخی و گردشگری در محله های جنوب تهران که بیش از سال قدمت دارد برج طغرل است.. این برج اثری ارزشمند از دوره سلجوقیان است. و احتمال میرود در زمان انتقال پایتخت ایران از نیشابور به ری بنا گردیده است.. برخی محل دفن طغرل را نیز در همین بنا میدانند،سازنده ی این برج ابراهیم خواص است. که محل دفن او نیز در ضلع شمالی همین برج واقع شده است..

نازی آباد یکی از قدیمی‌ترین و مهم ترین محله های جنوب تهران می باشد که بسیاری از آن به عنوان عروس جنوب تهران یاد می کنند و لقب جردن جنوبی را به آن داده اند. بسیاری تصور می‌کنند دلیل نامگذاری این محله به دلیل ساخت و ساز هایی می باشد که در زمان رضاشاه آلمانی‌ها انجام داده اند ولی این محله بیشتر به دلیل اینکه نازخاتون یکی از سوگلی های ناصرالدین شاه مالک آن بوده نامگذاری شده و تا سال این محله &#;ناز آباد&#; خوانده می شده است.. در این محله وسیع بیش از میدان وجود دارد که مهمترین میدان این منطقه بازار دوم می باشد که به خیابان اکبر مشهدی (پارس قدیمی) و ته خط متصل می باشد. در راستای خیابان نازی آباد مغازه های متعددی ساخته شده و آن را به بورس خرید لباس تبدیل کرده است.. بسیاری این محله را به عنوان اصلی ترین بخش جنوب تهران به حساب می آورند.


از دیگر فعالان مورد اعتماد و شناخته شده در ماشین آلات نساجی و بافندگی ، شرکت معتمد تکس است. که با هدف تمرکز بر بازار منطقه در شهر است.انبول ترکیه تاسیس شده و فعالیت خود را آغاز نمود تا بتواند با عملکردی بهینه در تامین قطعات اصلی انواع ماشین آلات نساجی اقدام نماید. این شرکت همچنین همواره در تامین تجهیزات، دستگاه ها و قطعات فرش ماشینی به شرکت های تولید کننده خدمت رسانی کرده و با بهره مندی از نمایندگی انحصاری شرکت معتبر آنماک ماکینا ترکیه در ایران، به عنوان یکی از بهترین سازندگان ماشین آلات ریسندگی خدمات شایسته و سریعی را ارائه می کند.

شرکت پترو سرو ریتون که اکنون با نام سرو ریتون پردیس فعالتی می کند، یکی از سازندگان ماشین آلات ریسندگی است. که فروش ماشین الات کاغذ، فیلم و منسوجات نبافته ، آپرون و کاتکس ریسندگی ، تیغه های برش  را در برنامه کاری خود داشته و یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده در ارائه  انواع ماشین آلات نساجی است.. از سویی دیگر، با تکیه بر تخصص و دانش به روز خود، همواره راهنمایی و مشاوره های لازم را در خصوص آشنایی با دستگاه های نساجی به مشتریان خود ارائه می نماید.

مرحله دوم: در این مرحله الگوی کف پوش های حصیری جایگزین الگوی تور ماهی گیری شد.با وجود این که این الگو مزیت هایی در مقایسه با الگوی قبل داشت؛ ولی به جهت محدودیت طول قاب و نخ تار و در نتیجه محدودیت طول پارچه، چندان مورد است.قبال قرار نگرفت.



( فروش ) های دیگر