فروش ماشین آلات نساجی در شرق تهران

Textile machinery-1
Textile machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

به طور کلی می توان گفت که منطقه تهران، از محله تشیل شده است.. این محله های شرق تهران هر کدام در بخش های مختلفی از این منطقه قرار دارند و در نتیجه، جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی را نیز در درون خود قرار داده اند. اما از جمله محله های شرق شهر تهران که در منطقه قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد. محله های شرق تهران واقع در منطقه با داشتن موقعیت های مختلف و جاذبه های گردشگری متفاوت، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کنند و محله های شرق تهران همیشه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به قصد گشت و گذار و تفریح به پایتخت می آیند هستند.

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..


مرحله سوم: در سده های بعد نخ های تار توسط یک غلتک پیچانیده می شدند؛ پس از باز شدن از روی غلتک به صورت افقی درآمده توسط نخ پود بافته و بر روی غلتک بعدی قرار می گرفت. دستگاه های غلتکی تا اواسط قرن میلادی همچنان یکه تاز عرصه صنعت نساجی و بافندگی بودند تا این که سرانجام در سال میلادی شخصی به نام (جان کی) روش پرتاب ماکوی سریع را اختراع کرد که راه را برای اختراعات پس از خود هموار کرد.

شرکت تعاونی دانش بنیان آپافن از جمله شرکت های دانش بنیان موفق است. که در جهت کنترل صنعتی دستگاه های بافندگی فعالیت داشته و با یک دهه تجربه و تخصص ارزشمند خود ، قادر است. تا به بهترین تولید کنندگان ماشین آلات نساجی خدمات اتوماسیون صنعتی و کنترل صنعتی را ارائه نماید.

شرکت ماشین سازی راعی از جمله شرکت های موفق در ماشین آلات نساجی و بافندگی است. که به عنوان اولین طراح و تولید کننده ماشین چله پیچی بخشی شیب ثابت است. که آن را به شیب یابی هوشمند مجهز نموده و توانسته است. گامی موثر در خودکفایی کشور در این حوزه برداشته و از فناوری های روز دنیا بهره لازم را ببرد. ضمن آنکه یکی از بهترین تولید کنندگان ماشین آلات نساجی در منطقه به شمار می آید که ماشین کناره نویسی پارچه را تحت لیسانس شرکت سوئیسی راه اندازی نموده است..



( فروش ) های دیگر