فروش ماشین آلات نساجی در شهر ری

Textile machinery-1
Textile machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


شرکت ماشین سازی احمد از جمله فعالان در حوزه ماشین آلات نساجی و بافندگی است. که با قدمتی چهل ساله توانسته است. در طراحی و ساخت ماشین آلات و قطعات انواع دستگاه ها در خدمت بازار داخلی و خارجی بوده و با طراحی و ساخت انواع قالب های صنعتی در حوزه تجهیزات نساجی ، گامی موثر در 

مرحله نخستین: محققان این عرصه بر این باورند که اولین الگوی بافندگی که انسان ها توانستند به آن دست پیدا کنند؛ الگوی تور ماهی گیری بود که از طریق آویزان کردن نخ های تار از یک چوب افقی و آویختن وزنه در انتهای نخ ها و نهایتاً عبور دادن نخ پود از لابه‌لای نخ های تار، به دست آمد.

شرکت دانش بنیان شوکا ایرانیان،  طراحی ، ساخت و اجرای خط کامل تولید نخ BCF و CF را از ابتدای سال شروع نموده و در کشور به یکی از بهترین تولید کنندگان ماشین آلات نساجی تبدیل شد. این شرکت با ارائه خدمات فنی و مشاوره به تولید کنندگان ، توانسته است. در گسترش و رشد صنعت ماشین آلات نساجی و بافندگی گامی موثر بردارد. همچنین در تولید دستگاه جدید بوبین پیچ که دارای ثبت اختراع بوده ، اعتبار لازم را کسب نموده است..



( فروش ) های دیگر