فروش ماشین آلات نساجی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Textile machinery-1
Textile machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.


ما در زمینه مشاوره فنی تولید پارچه و محصولات نساجی، خرید ماشین الات نو ودست دوم، طراحی خط تولید، پیشنهاد ماشین الات و… فعالیت می کنیم و هدف ما رشد و پیشرفت کسب و کار شماست. فقط کافیست از یکی از راه های معرفی شده در سایت با ما تماس بگیرید و یا پیغام بگذارید.

بازرسی صحیح ماشین نساجی و تمیز کردن ماشین نساجی در هر شیفت توسط اپراتور، به بخش تعمیر و نگهداری امکان می دهد آن دسته از نقص هایی را که ممکن است. مورد توجه قرار نگیرند، شناسایی کرده و به آنها اطلاع دهد. بنابراین، مهم است. که شرکت ها کارکنان خود را آموزش دهند تا هر گونه تغییر در عملکرد یا ظاهر دستگاه را بلافاصله شناسایی کنند. علاوه بر این، توصیه می شود یک روتین روزانه برای نگهداری ماشین آلات نساجی خود ایجاد کنید.

شرکت تعاونی دانش بنیان آپافن از جمله شرکت های دانش بنیان موفق است. که در جهت کنترل صنعتی دستگاه های بافندگی فعالیت داشته و با یک دهه تجربه و تخصص ارزشمند خود ، قادر است. تا به بهترین تولید کنندگان ماشین آلات نساجی خدمات اتوماسیون صنعتی و کنترل صنعتی را ارائه نماید.



( فروش ) های دیگر