فروش ماشین آلات نساجی در شهریار

Textile machinery-1
Textile machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


 “حـیـدر بابا” نـه تـنـهـا تا کوره ده های آذربایجان، بلکه به ترکـیه و قـفـقاز هـم رفـته و در ترکـیه و جـمهـوری آذربایجان چـنـدین بار چاپ شده است.، بدون است.ـثـنا ممکن نیست ترک زبانی منظومه حـیـدربابا را بشنود و منـقـلب نـشود.

هنر نیز جایگاه پررنگی در زندگی شهریار داشت. او علاوه بر شاعری، در موسیقی و خطاطی نیز ماهر بود و یکی از نوازنده‌های بنام سه‌تار در تبریز به شمار می‌آمد، طوری که گفته می‌شود آن‌قدر خوب سه‌تار می‌نواخت که اشک است.ادش ابوالحسن صبا را نیز جاری می‌کرد. 

زندگی پر فراز و نشیب سید محمدحسین بهجت تبریزی سبب شد فیلم‌سازان مختلف آثاری را با اقتباس از زندگی او بسازند. شناخته‌ترین اثر ساخته‌شده بر اساس زندگی این شاعر پرآوازه مجموعه‌ی تلویزیونی «شهریار» بود که در سال  به کارگردانی کمال تبریزی ساخته شد. این مجموعه زندگی شهریار را در سه مقطع سنی جوانی، میان‌سالی و پیری به نمایش گذاشت و با است.قبال خوبی هم روبه‌رو شد. اردشیر رستمی و سیروس گرجستانی در این مجموعه در نقش شهریار به ایفای نقش پرداختند.


می‌توان نتیجه گرفت که با نگهداری خوب تجهیزات و ماشین‌آلات، صنایع می‌توانند به طور مداوم خروجی‌های مؤثری ارائه دهند. از این طریق می توانیم به ایمنی کارخانه، راندمان مطلوب، صرفه جویی در زمان در فرآیندهای مختلف، صرفه جویی طولانی مدت در هزینه و تعهدات دست یابیم. صنایعی که پیگیری خوبی در زمینه نگهداری انجام می دهند، همواره با است.فاده کامل از ماشین آلات و همچنین نظافت منزل، مشتری را جذب می کنند.

از دیگر فعالان مورد اعتماد و شناخته شده در ماشین آلات نساجی و بافندگی ، شرکت معتمد تکس است. که با هدف تمرکز بر بازار منطقه در شهر است.انبول ترکیه تاسیس شده و فعالیت خود را آغاز نمود تا بتواند با عملکردی بهینه در تامین قطعات اصلی انواع ماشین آلات نساجی اقدام نماید. این شرکت همچنین همواره در تامین تجهیزات، دستگاه ها و قطعات فرش ماشینی به شرکت های تولید کننده خدمت رسانی کرده و با بهره مندی از نمایندگی انحصاری شرکت معتبر آنماک ماکینا ترکیه در ایران، به عنوان یکی از بهترین سازندگان ماشین آلات ریسندگی خدمات شایسته و سریعی را ارائه می کند.

واحد تولیدی صنعتی ایران ماسوره دارای سابقه ای طولانی و درخشان در تامین دستگاه های بافندگی دارد که توانسته است. با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و کیفیت بالای محصولات خود، ضمن ارائه انواع ماشین آلات به بازار داخلی ، بخش صادرات خود را نیز تقویت کرده و قطعات مورد نیاز را به بسیاری از تولید کنندگان ارائه نماید. ضمن آنکه خود نیز به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان ماشین آلات نساجی در کشور و منطقه شناخته می شود.



( فروش ) های دیگر