فروش ماشین آلات نساجی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Textile machinery-1
Textile machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


شرکت دانش بنیان شوکا ایرانیان،  طراحی ، ساخت و اجرای خط کامل تولید نخ BCF و CF را از ابتدای سال شروع نموده و در کشور به یکی از بهترین تولید کنندگان ماشین آلات نساجی تبدیل شد. این شرکت با ارائه خدمات فنی و مشاوره به تولید کنندگان ، توانسته است. در گسترش و رشد صنعت ماشین آلات نساجی و بافندگی گامی موثر بردارد. همچنین در تولید دستگاه جدید بوبین پیچ که دارای ثبت اختراع بوده ، اعتبار لازم را کسب نموده است..

تعمیر و نگهداری ماشین آلات صنعتی مختلف یکی از چالش هایی است. که هر شرکتی باید آن را به عهده بگیرد. این یک عامل کلیدی است.، زیرا این وظایف عملکرد بهینه فعالیت های تولیدی روزانه ما را تضمین می کند و از شلوغی غیر ضروری کارخانه های تولید جلوگیری می کند.

مرحله دوم: در این مرحله الگوی کف پوش های حصیری جایگزین الگوی تور ماهی گیری شد.با وجود این که این الگو مزیت هایی در مقایسه با الگوی قبل داشت؛ ولی به جهت محدودیت طول قاب و نخ تار و در نتیجه محدودیت طول پارچه، چندان مورد است.قبال قرار نگرفت.



( فروش ) های دیگر