فروش ماشین آلات نساجی در چهاردانگه

Textile machinery-1
Textile machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.


مرحله دوم: در این مرحله الگوی کف پوش های حصیری جایگزین الگوی تور ماهی گیری شد.با وجود این که این الگو مزیت هایی در مقایسه با الگوی قبل داشت؛ ولی به جهت محدودیت طول قاب و نخ تار و در نتیجه محدودیت طول پارچه، چندان مورد است.قبال قرار نگرفت.

مرحله سوم: در سده های بعد نخ های تار توسط یک غلتک پیچانیده می شدند؛ پس از باز شدن از روی غلتک به صورت افقی درآمده توسط نخ پود بافته و بر روی غلتک بعدی قرار می گرفت. دستگاه های غلتکی تا اواسط قرن میلادی همچنان یکه تاز عرصه صنعت نساجی و بافندگی بودند تا این که سرانجام در سال میلادی شخصی به نام (جان کی) روش پرتاب ماکوی سریع را اختراع کرد که راه را برای اختراعات پس از خود هموار کرد.

شرکت پترو سرو ریتون که اکنون با نام سرو ریتون پردیس فعالتی می کند، یکی از سازندگان ماشین آلات ریسندگی است. که فروش ماشین الات کاغذ، فیلم و منسوجات نبافته ، آپرون و کاتکس ریسندگی ، تیغه های برش  را در برنامه کاری خود داشته و یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده در ارائه  انواع ماشین آلات نساجی است.. از سویی دیگر، با تکیه بر تخصص و دانش به روز خود، همواره راهنمایی و مشاوره های لازم را در خصوص آشنایی با دستگاه های نساجی به مشتریان خود ارائه می نماید.



( فروش ) های دیگر