اکتشاف و استخراج معدن در جنوب تهران ( مشاوره و اجرا )

Exploration and mining-1
Exploration and mining-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



خدمات رفاهی تنها به مراکز خرید یا گردشکری محدود نمیشود . برای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات شهری در جنوب تهران ، مسئولان اقدام به تاسیس انواع بیمارستان های عمومی و تخصصی در جنوب تهران کرده اند که در ادامه به معرفی تعدادی ازین مراکز درمانی میپردازیم . اکثر این بیمارستانها در سال های دور ساخته شده اند و امروزه مورد بازسازی قرار گرفته اند که معروفترین آنها عبارتند از : 

جنوب تهران بزرگترین بخش پایتخت است. که شامل منطقه آن نیز میشود . بیشتر ساکنین آنرا سطح متوسط جامعه تشکیل میدهند . جنوب تهران همچنین بعنوان قدیمی ترین بخش تهران در کنار مرکز تهران شناخته میشود چرا که شهر تهران در گذشته محدود به اراضی جنوب تهران امروزی میشده است. و شکل گیری پایتخت نیز از همین ناحیه آغاز شده است. . امروزه همزمان با گسترش امکانات شهری در پایتخت و وفور وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس ، مترو و brt در جنوب تهران ، اتصال آن به محله های

منطقه تهران دارای بافت قدیمی و تا حدودی فرسوده است. که در جنوب غربی تهران قرار دارد، سابقه ی شکل گیری و زندگی در این محله را به سال نسبت داده اند، عمده ی جمعیت این مناطق را مهاجرانی که در دهه های تا به این منطقه آمدند تشکیل داده اند.


ین سنسورها برای اولین‌بار در سال در ماهواره -OE به‌کار گرفته شدند و حدود کانی را با است.فاده از داده‌های ‌هایپرین می‌توان تشخیص داد و بدین ترتیب می‌توان اطلاعات با ارزشی جهت شناسایی نواحی مستعد معدنی با است.فاده از این داده‌ها کسب کرد، علاوه بر به‌کارگیری ماهواره، ثبت داده‌های حاصل از انعکاس امواج EM از طریق اسکنرهای Hyperion با نصب سنسورهای مذکور در هواپیما نیز انجام می‌یابد (Airborne Hyperspectral) در این روش اسکنر درهر روز حدود ‌ گیگابایت داده را جمع‌آوری می‌کند و در هر روز می‌توان حدود کیلومتر مربع از سطح زمین را برداشت کرد. بنابراین در مدت کوتاهی منطقه وسیعی را می‌توان زیر پوشش قرار داد که این امر باعث شناسایی اولیه نواحی مستعد معدنی در زمان کوتاه می‌شود و

رئیس اتاق کرمان با تأکید بر اینکه در معادن جنوب حداقل زیرساخت‌ها وجود ندارد، گفت: شرکت ایمیدرو از سال قرار است. خط برق در ساردوئیه جیرفت احداث کند اما به‌عنوان ثروتمندترین سازمان کشور از ایجاد کیلومتر خط انتقال برق برای ساردوئیه بازمانده است..

بعد از ایجاد این پلتفرم Earth AI دست از نوآوری برنداشته است. و پروژه‌های جدیدی مانند است.فاده از پهپاد برای انجام تحقیقات دقیق مغناطیسی را در پیش گرفته است.. با توجه به کارکردهای گسترده‌ای برای تکنولوژی‌های توسعه یافته توسط این شرکت متصور است.، بسیاری از شرکت‌های نامی حوزه صنعت با این مجموعه وارد تعامل و همکاری شده‌اند که Red Metal، Toro Energy، Peel Mining و Hammer Metals از جمله این شرکت‌ها هستند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران