سنگ لاشه در جنوب تهران ( فروش )

Carcass stone-1
Carcass stone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این منطقه از مناطق جنوب شرقی تهران است. که در توسط کوه های جنوب شرقی احاطه شده و تنها راه ارتباطی این محله با تهران از راه غرب است. .منطقه از قدمت بالایی هم برخوردار است. که در مطلب اختصاصی این منطقه به آن پرداخته ایم . محله های منطقه تهران عبارتند از :

این منطقه با مساحتی بالغ بر کیلومتر مربع در جنوب غربی تهران قرار دارد و با شهرستان های قدس ، شهریار و اسلامشهر همسایه است. . اغلب مساحت منطقه به امور صنعتی ، انبارداری و حمل و نقل اختصاص یافته است. . این منطقه دارای محله است. که عبارتند از :

یکی از محله های قدیم تهران که سالها پیش همانند سه راه آذری به عنوان باغات و بخش کشاورزی در جنوب تهران شناخته می شد ولی امروزه با تغییر نام به ابوذر سال‌ها است. کاربرد مسکونی دارد و یکی از مناطق بسیار مذهبی تهران قلمداد می شود. دلیل نامگذاری این محله به عنوان فلاح تحت تاثیر موسس این منطقه یعنی آقای داوود فلاح بوده که این داستان به دهه هجری شمسی باز می گردد. برخلاف باور بسیاری از تهرانی‌ها محله فلاح در منطقه قرار گرفته و بخشی از منطقه نمی باشد!


جالب است. بدانید که طیف رنگی سنگ مالون بسیار وسیع و گسترده هست و این مسئله یکی از مهم ترین اصول زیبایی شناسی در است.فاده از این نوع از سنگ ها است.؛ بنابراین طبیعی است. که هماهنگ کردن آن با سایر متریال های به کاررفته در محیط، کار دشواری نخواهد بود. به طورکلی طیف رنگ سنگ مالون را می توان به سنگ مالون قهوه ای، سنگ شیری، سنگ سبز، سنگ طوسی و &#; نسبت داد که هرکدام ویژگی های منحصربه فردی دارند. لازم به ذکر است. که سنگ های مالون سبز یکی از سنگ های بسیار مرغوب می باشند. این متریال یکی از سنگ های پرمصرف هست که علاوه بر جنبه مقاومت و ساخت وساز، جنبه درمان و روان شناختی نیز دارد.

اگر مقاومت سنگ کم باشد مقدار زیادی لاشه تولید می شود. سنگ هایی نظیر آهک های مارنی با درصد کم رس راحت تر از سنگی نظیر آهک های خالص مقاومت کم تری دارند و به زودی فرسوده می شود. برای است.فاده در ساختمان حداقل مقاومت فشاری کیلوگرم نیاز است..

به طورکلی از عوامل کوه سایی می توان به هوازدگی شیمیایی، هوازدگی فیزیکی اشاره کرد. هوازدگی شیمیایی شامل مواردی چون باران های اسیدی، انحلال، هیدرولیز و &#; می باشند که عاملی برای فرسایش کوه ها و به دنبال آن تولید سنگ می شوند. از طرفی هوازدگی فیزیکی ازجمله عواملی هست که بدون دخالت هیچ گونه تغییر شیمیایی، باعث خرد شدن سنگ ها و تغییر شکل آن ها به دانه های ریزتر می شود. این پدیده توسط عواملی چون یخبندان، تغییرات در جو و درنتیجه انقباض و انبساط، قوه جاذبه زمین، رشد گیاهان، باد، جریان آب و عمل جانوران و بسیاری از موارد دیگر شکل می گیرد. ناگفته نماند که سنگ مالون و سنگ لاشه نیز دو نوع سنگ طبیعی هست که اولی بعد از است.خراج مورد دست کاری قرارگرفته و دیگری به همان شکل طبیعی و بدون فراوری مورداستفاده قرار می گیرد.



( فروش ) های دیگر در جنوب تهران