اکتشاف و استخراج معدن در شهر جدید اندیشه ( مشاوره و اجرا )

Exploration and mining-1
Exploration and mining-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.


به عبارتی نقشه‌های تهیه شده بر مبنای این تصاویر حداکثر مقیاس :۵ خواهند داشت. در حالی که در تصاویر تهیه شده با پهپادهای فتوگرامتری در صورت رعایت اصول مربوطه، امکان دستیابی به رزولوشن سانتی‌متر نیز فراهم خواهد آمد و این یعنی امکان تهیه نقشه‌های : و :۵ توپوگرافی و زمین‌شناسی در این روش وجود دارد.

اگر ذخیره مورد نظر پیش‌نیازهای سودآوری را بر اساس حجم و عیار ماده معدنی برآورده سازد، مطالعات بیشتری در مورد جنبه‌های زمین‌شناسی، زیست محیطی، تکنولوژی و فنی و اقتصادی انجام می‌شود. قبل از آن نمی‌توان بحث است.خراج را مطرح کرد

در این راستا، در مورد اکتشافات مواد معدنی تا جایگاه خود بسیار فاصله داریم. ایالت‌های معدنی در اغلب کشورهای پیشرفته مشخص شده و نقشه‌های فلززایی آنها تهیه گردیده است.. ما فقط در منطقه انارک و تا حدودی منطقه کرمان، نقشه‌های فلززایی داریم. تهیه نقشه‌های فلززایی هرچند به فناوری بالایی نیاز ندارد، ولی نیروی انسانی متخصص و کارآزموده‌ای نیاز دارد که کشور ما در آغاز این راه است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه