سنگ لاشه در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Carcass stone-1
Carcass stone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.


این سنگ از عمل انفجار در معدن سنگ که سبب خرد شدن سنگ ها به قطعات کوچکتر می شود، به دست می آید و به همین دلیل شکل خاص و سطح مشخصی ندارد و برای است.فاده از این نوع سنگ باید گوشه و زوایای تیز آن گرفته شود، در غیر این صورت است.فاده از آن امکان پذیر نخواهد بود.

- سنگ مالون، نوع دیگری از لاشه سنگ است. که در واقع همان سنگ لاشه ای است. که یک سری تغییرات از جمله تراش کاری بر آن اعمال شده است. و نسبت به لاشه سنگ شکل و شمایل هندسی تری دارد به گونه ای که پس از تراش کاری به سنگی با سطح صاف و ظاهری چهار گوش تبدیل می شود. در واقع  سنگ های لاشه سنگی نتراشیده هستند ولی مالون یک نمونه سنگ تراش خورده و قابل چکش خواری است. که یکی از انواع سنگ های آنتیک به حساب می آید.

به طورکلی سنگ مالون انواع مختلف و متنوعی دارد که می توان به سنگ مالون جوشقان، سنگ مالون راسته، سنگ مالون نبشی و &#; اشاره کرد. هرکدام از آن ها علاوه بر ظاهر متفاوت، کاربردهای متنوعی نیز دارند. به عنوان نمونه سنگ مالون جوشقان دارای رگه های متنوع و گوناگون در سطح خود هست و دارای رنگ های متنوع مانند سنگ مالون جوشقان رگ قرمز، مالون جوشقان قرمز و زرد، مالون جوشقان با رگه های لیمویی هست.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه