سنگ لاشه در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش )

Carcass stone-1
Carcass stone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه


جالب است. بدانید که طیف رنگی سنگ مالون بسیار وسیع و گسترده هست و این مسئله یکی از مهم ترین اصول زیبایی شناسی در است.فاده از این نوع از سنگ ها است.؛ بنابراین طبیعی است. که هماهنگ کردن آن با سایر متریال های به کاررفته در محیط، کار دشواری نخواهد بود. به طورکلی طیف رنگ سنگ مالون را می توان به سنگ مالون قهوه ای، سنگ شیری، سنگ سبز، سنگ طوسی و &#; نسبت داد که هرکدام ویژگی های منحصربه فردی دارند. لازم به ذکر است. که سنگ های مالون سبز یکی از سنگ های بسیار مرغوب می باشند. این متریال یکی از سنگ های پرمصرف هست که علاوه بر جنبه مقاومت و ساخت وساز، جنبه درمان و روان شناختی نیز دارد.

درواقع می توان مطرح کرد که با تغییرات عمده ای که روی سنگ های مالون صورت گرفته است.، کاربرد عمده آن ها در نما زدن ساختمان ها است.. از طرفی کاربرد تزئینی و نماسازی توسط این سنگ ها موجب به کارگیری آن ها در نماسازی فضاهای سبز و پارک ها نیز شده است.. همچنین طراحی و نماسازی مسیرهای پیاده روی و سنگ فرش ها نیز با کمک این سنگ ها صورت می گیرد؛ بنابراین به طور خلاصه می توان به گزینه های زیر در باب کاربردهای این سنگ تراش خورده اشاره کرد که شامل:

خرید سنگ لاشه از معدن عموما به منظور کارهای تولیدی و همچنین انجام عملیات صادراتی انجام می شود. سنگ لاشه کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف دارد و از این محصول برای اجرا در ساختمان سازی، دیوارها، پل ها، پودر سنگ و غیره است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه