پودر معدنی و صنعتی در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش )

Mineral and industrial powder-1
Mineral and industrial powder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.


محصولات مورد بررسی در این طرح بطور عمده تولید انواع پودرهای میکرونیزه معدنی از جمله کربنات کلسیم، دولومیت، باریت، سیلیس،کائولن، تالک، بنتونیت، فلدسپات، میکا، فلورین،بازیافت لاستیک خودرو،هیدروکسید آلومینیوم،آلومینا و &#; با مشهای مختلف می باشد که در زیر به ویژگیها و خصوصیات و کاربردهای برخی از آنها اشاره میشود.

مهمترین کانیهای باریم دار عبارتند از سولفات باریم (BaSO) و ویتریت .(BaCO)   میزان فراوانی باریت بیشتر از ویتریت است.. باریت در طبیعت به صورت رگه ای ، لایه ای و بر جای مانده یافت می شود . باریت یکی از کانیهای عادی رگه ها است. و معمولا همراه کوارتز و کلسیت ظاهر می شود. همچنین در سنگهای آهکی و ماسه سنگ نیز دیده می شود. صفت مشخصه مهم باریت این است. که در مقایسه با سایر مواد غیرفلزی بسیار سنگین می باشد

در خصوص کاربرد آن در صنایع خوراک دام و طیور گفتنی است. ، در سال های زیادی از بنتونیت به عنوان ملاط در صنایع دانه بندی خوراک دام و طیور است.فاده می شده است.. مقادیر کم بنتونیت پس از اضافه شدن به محصولات غذایی امکان ایجاد دانه های غذایی با پایداری بالا را می دهد. این مقادیر کم بنتونیت با جذب رطوبت و روغن اضافه به انتقال راحت تر دانه ها و جلوگیری از کلوخه شدن آنها کمک می کند.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه