سنگ لاشه در لواسان ( فروش )

Carcass stone-1
Carcass stone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اینجا اولین جایی است. که در مسیر تهران به سمت لواسان می‌بینید پس بهتر است. از فرصت است.فاده کنید و در این بین سری به گردنه قوچک بزنید. حتی اگر فرصتتان خیلی محدود است. و برای گشت‌وگذار در لواسان وقت ندارید، می‌توانید برای خوردن وعده ناهار روی پارک جنگلی قوچک حساب کنید و چندساعتی را مهمان طبیعت این پارک باشید.

چیزی که پارک جنگلی تلو را برای گردشگران متمایز می‌کند این است. که با وجود فاصله بسیار کمی که از تهران دارد از نظر گونه‌های گیاهی و جانوری بسیار متفاوت از پارک‌های جنگلی تهران است.. تعداد زیادی از ساکنان پایتخت ترجیح می‌دهند آخر هفته‌های خود را در پارک جنگلی تلو لواسان سپری کنند پس اگر نمی‌خواهید در شلوغی از این پارک دیدن کنید برنامه گشت‌وگذارتان را به روزهای وسط هفته موکول کنید.

برای سفر به لواسان باید به سمت قصران بروید به مناطق اوشان، فشم و میگون قصران می‌گویند. قصران خود از توابع منطقه شمیرانات تهران است. و حدود کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد. قبل از رسیدن به قصران مسیر لواسان از مسیر میگون چدا شده و تابلوهای راهنما شما را تا رسیدن به این منطقه راهنمایی می‌کنند.


یکی از نکات  مهم در است.فاده از این نوع سنگ، ظاهر دست نخورده آن است. که از نظر زیبایی ظاهری به فضای به کار رفته در آن حالتی طبیعی و بکر میدهد و معمولا برای ساخت کف، دیوار و فضاهای بیرونی به کار می رود و چون از نظر عمل فراوری مقرون به صرفه نیست در کارخانه ها برای تولید پودر سنگ بسیار مورد است.فاده قرار می گیرد.

از طرفی دسته دیگر سنگ هایی که زیر دسته سنگ های لاشه هستند، نمونه هایی با عنوان سنگ لاشه ورقه ای است.. است.خراج این سنگ ها از بافت های کوه و مناطق طبیعی است. و است.خراج آن ها به صورت ورقه ورقه ای صورت می گیرد. این سنگ ها به دلیل ساختار طبیعی و مستحکمی که دارند در ساخت وسازهای مختلف مورداستفاده قرار می گیرند و معمولاً ازلحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستند.

خرید سنگ لاشه از معدن عموما به منظور کارهای تولیدی و همچنین انجام عملیات صادراتی انجام می شود. سنگ لاشه کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف دارد و از این محصول برای اجرا در ساختمان سازی، دیوارها، پل ها، پودر سنگ و غیره است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر در لواسان