پودر معدنی و صنعتی در لواسان ( فروش )

Mineral and industrial powder-1
Mineral and industrial powder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این آبشار در یکی از تاریخی‌ترین روستاهای بخش لواسانات واقع شده است. و همین موجب می‌شود که شما در بازدید از آن یک روز هیجان‌انگیز را پشت سر بگذارید. حواستان باشد در این بازدید از تپه‌های گوشواره، قلعه پیرزن، جوهک و شیرتازه غافل نشوید. این جاذبه‌های تاریخی در روستای کند علیا قدمتی برابر با اوایل دوره اسلامی دارند.

یکی از پارک‌های جنگلی لواسان که در میان گردشگرن بسیار محبوب شده، پارک جنگلی لواسان است. که با نام پارک غزال هم شناخته می‌شود. پارک جنگلی در کیلومتری جاده تلو قرار دارد و در روزهای آخر هفته بازدیدکنندگان بسیار به آنجا می‌روند. پوشش حیوانی موجود در پارک لواسان شامل شغال، روباه، عقاب، کبک و قرقی می‌باشد که از دیگر جاذبه‌های این پارک محسوب می‌شود.

اگر بخواهیم واژه لواسان را دقیق‌تر بررسی کنیم، باید گفت لواسان از دو بخش لو و آسان تشکیل شده است.. «لو» به معنای لبه و تیغه کوه و «آسان» به معنای بالا آمدن و بلند شدن است.. جالب است. بدانید در بعضی از کتاب‌های تاریخی، لواسان را با نام کوشک‌دشت یعنی دشتی با کاخی در میانه آن نامیده‌اند.


هر کدام از آسیاب ها میکرونیزه قادر به آسیاب مواد تا سختی و همچنین اندازه ورودی مشخصی از آن ها می باشند. بعنوان مثال در آسیاب جت میل مواد با سختی موس .۵ مانند تنگستن کارباید یا آلومینا را می تواند آسیاب نمود و همچنین مواد در هنگام ورود به آن بایستی کوچکتر از میلیمتر باشند. اما این اعداد در آسیاب کلاسیفایر کاملا متفاوت است.، آسیاب کلاسیفیار میتواند نهایتا مواد تا سختی موس ۵ را آسیاب نماید و ورودی آن تا سانتینتر نیز می تواند باشد.

کربنات کلسیم جامد سفید رنگی است. با فرمول شیمیایی CaCO که بطور فراوان در ترکیب صخرهها در تمام نقاط جهان  یافت میشود. وزن مولکولی آن   .gr و دانسیته آن  می باشد. در ۸ درجه سانتیگراد تجزیه میشود و نقطه ذوب آن تحت فشار باال در دمای درجه است.. مهمترین کانیهای آن، آراگونیت ، سنگ آهک ، ماربل و تراورتن است.. کربنات کلسیم به دو شکل کریستالی یافت میشود که کلسیت به شکل هگزا گونال و آراگونیت به صورت رومبو هیدرال است.. در صنعت با نامهای دیگری نظیر سنگ آهک ، کلسیت ، آراگونیت ، سنگ گچ، سنگ مرمر نیز شناخته میشود.

درصد تالک تولیدی جهان در ساخت انواع سرامیکها به مصرف می رسد. از تالک به دلیل دارا بودن :ضریب انبساط و انقباض مناسب، ضریب پخش خوب و ارزانی قیمت در انواع سرامیکها است.فاده می شود. در بدنه سرامیکهای سنتی از تالک به میزان تا درصد و در سرامیکهای پیشرفته بصورت ویژه می شود . سرامیکهای است.اتیت که به عنوان عایقهای الکتریکی است.فاده می شوند، از تالک درصد کائولین و درصد کربنات باریم در  دمای ۵۵-  سانتیگراد  ( -ساعت)  ساخته می شود. سرامیکهای کوردیریت به دو روش ساخته



( فروش ) های دیگر در لواسان