مشاوره و اجرا مفتول سازی در بازار لاله زار

Wire making-1
Wire making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هر گونه افزایش قیمت داخلی و یا بین المللی فلزات، تاثیر مستقیمی بر قیمت انواع سیم دارد. از طرفی سیم مفتولی مانند سایر محصولات، سیم و کابل عایق پلیمری دارد. در نتیجه نوسانات قیمت مواد اولیه پلیمری به ویژه پی وی سی موجب تغییر در قیمت این محصول خواهد گردید. همچنین هر گونه تغییر در هزینه های تولید، هزینه انرژی مصرفی، هزینه حمل و نقل و غیره نیز در تعیین قیمت سیم مفتولی موثر می باشد.

متناسب با ابعاد شمش و قطر مفتول مورد نیاز، شمش سرخ شده قبل از رسیدن به دمای درجه اسانتیگراد از تعداد مشخصی غلطک نورد عبور کرده و سپس توسط کویلرهای مخصوص به صورت کلاف (وایرود) در می آید. همانگونه که ریخته گری شمش و درستی درصد عناصر موجود در آلیاژها از اهمیت بالایی برخوردار است.، نورد این شمش و تکنیک تبدیل آن به مفتول نیز برای کارخانجات مصرف کننده بعدی (صنایع کشش) اهمیت حیاتی دارد.

در نتیجه ی انجام عملیات آنیل، خواص انعطاف پذیری، نرمی، قابلیت ماشین کاری و ضربه خواری بهبود پیدا می نمایند. در صورتیکه عملیات آنیل به درستی انجام نگیرد ممکن است. باعث ایجاد عیوبی در مفتول گردد. یکی از عیوب متداول در اثر اعمال عملیات آنیل سوختن کربن فولاد و یا به اصطلاح دی کربوره شدن آن می باشد. برای این منظور عملیات آنیل را باید با سرعت تا درجه سانتیگراد در ساعت خنک نمود و در زمانی که دمای کوره به درجه سانتیگراد رسید، کوره را از مفتول تخلیه نمود. اختلاف زیاد در دما و سرعت خنک کردن می تواند موجب بروز عیوب گفته شده در مفتول گردد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر