مشاوره و اجرا مفتول سازی در تهران

Wire making-1
Wire making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


انجمن به جهت مشارکت عمومی و نقش شهروند در امور محلی دارای ماهیت حقوقی و است.قلال مالی بود. به‌طور کلی می‌توان گفت نقش انجمن بلدی در شهر به این همان حکم مجلس شورای ملی در امور مملکتی را داشت. از نظامنامه بلدیه به عنوان اولین و مترقی‌ترین قانون اداره شهر در ایران معاصر یاد شده‌است. در جای جای نظام‌نامه بلدیه تلاش برای تمرکز زدایی اداری و جداکردن اداره شهرها از قدرت حاکم و دولت و دولت نمایان است.. نخستین انتخابات انجمن بلدیه درد هفتم تیرماه ۸ در شش محله تهران برگزار شد.

پس از رضاشاه فرایند دموکراتیزاسیون داری شهرها دوباره مورد توجه نیروهای مشارکت طلب سیاست ایران قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود شهر در چارچوب مردم سالارانه در معنای پارلمانتاریستی آن و نزدیک الگوهای غربی اداره شود ماه عسل چنین ایده‌هایی به تصویب قائم مقامی وزارت کشور در غیبت انجمن شهر در سال ۵ و تصویب لایحه قانونی تشکیل شهرداری و انجمن شهر در سال ۸ منجر شد.

مجموعه شهرداری تهران برای پیش‌بردن ماموریت‌ها و وظایف محوله علاوه بر هشت معاونت بالغ شصت سازمان، شرکت، مرکز و ستاد در زیر مجموعه خود دارد در این بخش مروری اجمالی بر برخی از مهم‌ترین سازمان‌های مدیریت شهری تهران خواهیم داشت.


محصولات مفتولی که از جنس گالوانیزه ساخته می‌شوند دارای قطر تا .۵ میلی‌متر هستند و روکشی از فلز روی دارند. مفتول گالوانیزه نرم و پخته بوده و در برابر خمیدگی و زنگ‌زدگی دارای مقاومت بالایی است.. آشنایی با صنایع مفتولی و روش ساخت، کاربرد و برندهای هر یک را در این نوشته و سایر مقالات می توانید مشاهده کنید.

در صورتی که در فرآیند تولید مفتول پارگی هایی مشاهده گردد، دلیل آن را می توان در ناخالصی های موجود در شمش دانست. این عیب می بایست در هنگام تصفیه فولاد بر طرف شود و بعد از انجماد نمی توان برای آن راهی پیدا نمود. فولاد کثیف به فولادی گفته می شود که ناخالصی های زیادی در هنگام مذاب ریزی داشته باشد. شمش به دست آمده از این مذاب نیز دارای ترک هایی که به صورت چشمی قابل مشاهده هستند می باشد.

مفتول های سیاه یا ارماتوری که برای آرماتور بندی است.فاده میشود با تحت حرارت قرار گرفتن در دمای ۸ تا درجه تولید میشود سایز این مفتول از /۵ تا میلی متر میباشد و در کلاف های ۵ تا کیلو گرمی بسته بندی میشوند از کاربرد های مفتول سیاه میشه به بسته بندی، قالب بندی ،کشاورزی ،آرماتور بندی و ساخت مفتول گالوانیزه اشاره کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر