مشاوره و اجرا مفتول سازی در دیزین

Wire making-1
Wire making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تله‌سیژ به‌دلیل نداشتن کابین از نظر ظاهری با تله کابین متفاوت است.. تله سیز صندلی‌های ایمنی دارد و نفرات کمتری می‌توانند از هر صندلی آن است.فاده کنند. دهکده دیزین دو تله‌سیژ دارد که سبب تسهیل رفت و آمد گردشگران در مسیر می‌شوند. تله‌سیژ «قله» با طول ,۸ متر و ارتفاع ۸ متر از میانه پیست تا قله را می‌پیماید و تله‌سیژ «چمن» با متر طول و ۵ متر ارتفاع از دفتر مدیریت تا رستوران چمن کشیده شده است..

در میانه‌های پیست دیزین تهران، در ارتفاع ۸ متری رستوران شاله قرار دارد که یکی از بکرترین مناظر ارتفاعات دیزین را هنگام صرف غذا در مقابل چشمانتان به نمایش می‌گذارد. این رستوران درواقع بخشی از هتل ستاره شاله دیزین است. که انواع خدمات را برای گردشگران در نظر گرفته است..

پیست اسنو پارک از بخش‌های حرفه‌ای مجموعه دیزین است. که در بخش شمالی آن و بالای رستوران چمن قرار دارد. برای رسیدن به این پیست باید از تله‌سیژ دره است.فاده کرد. امکان انجام حرکات نمایشی و مسابقات جذاب برای اسکی‌بازان حرفه‌ای در این بخش فراهم است.. حتی اگر اسکی‌باز حرفه‌ای نباشید؛ تماشای این حرکات نمایشی لذت‌بخش خواهد بود.


در صورتی که در فرآیند تولید مفتول پارگی هایی مشاهده گردد، دلیل آن را می توان در ناخالصی های موجود در شمش دانست. این عیب می بایست در هنگام تصفیه فولاد بر طرف شود و بعد از انجماد نمی توان برای آن راهی پیدا نمود. فولاد کثیف به فولادی گفته می شود که ناخالصی های زیادی در هنگام مذاب ریزی داشته باشد. شمش به دست آمده از این مذاب نیز دارای ترک هایی که به صورت چشمی قابل مشاهده هستند می باشد.

مفتول سفید ایجاد شده تحت عمل گالوانیزه گرم دارای سطح صاف و یک دست می باشد و بسیار نرم و انعطاف پذیر است.. قابلیت خم شدن و پیچیده شدن بالای آن باعث می شود که در محصولات بافتی مانند انواع توری حصاری، گابیون، سیم خاردار، توری مرغی و غیره مورد است.فاده قرار بگیرد.

مفتول ها به صورت کلاف هایی بزرگ و به وسیله جرثقیل به درون کوره منتقل می شوند و روی هم قرار می گیرند و در آخر روی کوره پوشانده می شود. بعد از مدتی که رنگ آن ها سرخ شد آن ها را به خارج از کوره منتقل کرده و در هوای آزاد خنک می کنند و سپس مفتول سیاه آماده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر