مشاوره و اجرا مفتول سازی در رودهن

Wire making-1
Wire making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بخش شمالی رودهن که با است.ان مازندران هم‌جوار است.، منطقه‌ای ییلاقی به حساب می‌آید و زمستان‌های پربارشی را پشت سر می‌گذارد. به طور کلی رودهن منطقه‌ای خوش آب‌و‌هوا محسوب می‌شود و هوای آن برخلاف شهر تهران در اغلب روزهای سال پاک و تمیز است..

کمپ محمد داغی فضای سرسبزی در یکی از بالاترین نقاط شهر رودهن است.، به همین دلیل به آن بام رودهن نیز می‌گویند. در بام رودهن می‌توانید چشم‌اندازی از کل شهر داشته باشید و حتی شهرهای اطراف مثل پردیس و بومهن را نیز از آن بالا تماشا کنید. هوای پاک این نقطه از شهر در کنار امکانات رفاهی مانند کافه، رستوران، آلاچیق و فضاهای اختصاصی، گردشگران بسیاری را به آن جا می‌کشاند.

علاوه بر این وجود دانشگاه آزاد اسلامی، رودهن را به قطب تحصیلات تکمیلی در شرق است.ان تهران، تبدیل کرده است. و از سال    تا کنون نقش مهم و اساسی در عمران و آبادانی این بخش داشته و به رونق صنعتی و اقتصادی منطقه پیرامون خود کمک کرده است..


به سیم مفتولی در بازار سیم خشک یا سیم نصب نیز می‌گویند. سیم مفتولی از محصولات پرکاربرد و ثابت صنایع ساخت‌وساز به حساب می‌آید. سیم مفتولی دارای ویژگی‌هایی مثل انعطاف‌پذیری و مقاومت بالا است.. مفتول خام برای است.فاده در صنایع باید آماده شود، یعنی در ابتدای کار مفتول خام سخت و شکننده است.. آن را با نوردکاری سرد به رشته‌های مفتول تبدیل کرده و در کوره‌های مخصوص آنیل یا بازپخت حرارت می‌دهند در وقتی به مرحله سرخ شدن رسید آن را به هوای آزاد انتقال می‌دهند تا خنک شود. برای دیدن

مفتول های گالوانیزه با پوشش های &#;روی&#; و انواع &#;گالوانیزه&#; های با ترکیب شیمیایی خاص در مصارف گوناگون صنعتی از عمده تولیدات این شرکت است.. مفتول های با آنالیز شیمیایی فولادی فنری پر کربن، میان کربن و کم کربن در این کارخانه کشیده و همینطور تنیده و به محصول نهایی خواهد رسید.

به صورت اختصاصی کاربرد این جنس از مفتول ها در تولید انواع توری های حصیری، مرغی، پرسی، سیم خاردار، پانل، مش، الکترود، صنعت ساختمان آرماتوربندی، قالب بندی، بسته بندی، صنعت کشاورزی سیم کشی باغ های انگور، بسته بندی عدل پنبه، ساخت قفس پرندگان، ساخت اقلام و وسایل تزئینی خانگی نیز مشاهده می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر