مشاوره و اجرا مفتول سازی در شمال تهران

Wire making-1
Wire making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از بهترین ویژگی های منطقه تهران و به ویژه محله های شمال تهران دسترسی بسیار آسانی که در آن وجود دارد می باشد. در واقع اگر قصد داشته باشید که به هر نقطه از این منطقه بروید به سادگی و با است.فاده از وسایل نقلیه عمومی می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید. در این منطقه از پایتخت مترو، خطوط بی آر تی، خطوط اتوبوس و همچنین پایانه های تاکسیرانی اشاره کرد. در نتیجه کافیست قصد داشته باشید که به محله های شمال تهران واقع در منطقه بروید. در کوتاه ترین زمان می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید.

بازار بزرگ تجریش با آن همه رنگ و لعاب و نزدیکی به امامزاده صالح دو دلیل اصلی برای شلوغ بودن و پررفت‌وآمد بودن محله تجریش در تهران هستند. البته که مراکز خرید مدرن، پاساژها و دسترسی آسان به این خیابان در پررفت‌وآمد بودنش بی‌تأثیر نیستند. تمام این شرایط و ویژگی‌ها محله تجریش را از هر نظری برای اقامت بلندمدت و یا کوتاه‌مدت مناسب می‌کند.

بسیاری این محله را به عنوان محله اولین ها می شناسند. منطقه ای که در آن ساختمان های مدرن آهسته آهسته به عنوان بخش اصلی به حساب می آیند و جای خانه ویلای سنتی و قدیمی را می گیرند. وجود برج رولکس ، رما زیدنت و مجتمع چناران این محله را به منطقه ساختمان های منحصر به فرد تبدیل کرده است..


روش خنک کردن محصول به این صورت می باشد که در ایستگاه اولیه نورد حدود درجه سانتیگراد، در ایستگاه های بعد درجه و در ایستگاه نهایی درجه از دمای آن کاسته می شود. با این شرایط در هنگام رسیدن مفتول به ایستگاه پایانی دمایی حدود درجه سانتگراد دارد. اگر میزان افت دما بیش از میزان ذکر شده باشد مفتول پس از نهایی شدن مرحله تولید بسیار ترد و شکننده خواهد شد.

برای تولید مفتول سیاه، ابتدا مفتول خام در فرآیند نورد سرد به ضخامت مورد نظر در می آید. در این مرحله مفتول سفت و شکننده است. و قابلیت پیچاندن یا گره زدن را ندارد. برای تبدیل آن به مفتول سیاه نرم یا گالوانیزه کردن مفتول، باید آن ها را در کوره های آنیلینگ با باز پخت یا کوره آنیل که شبیه چاه است. تحت حرارت

کارخانجات کشش مفتول در زمره صنایع نهایی و پایین دستی صنعت فولاد قرار می گیرند. کششی که در هنگام تولید مفتول کشش صورت می گیرد هیچ گونه تغییری در درصد عناصر شیمیایی آلیاژ مفتول ایجاد نمی نماید. اما تغییرات در خواص مکانیکی و فیزیکی ایجاد می گردد. عمده ترین تغییرات ایجاد شده در مفتول در هنگام عملیات کشش مفتول به شرح زیر است.:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر