مشاوره و اجرا مفتول سازی در شهر جدید اندیشه

Wire making-1
Wire making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.


حفره های بزرگتر در تمام حجم شمش وجود دارند دلیل اصلی وجود این حفره ها به شرح زیر است.: وقتی فولاد به صورت مذاب باشد قابلیت حل کردن مقداری از گازها را دارد ولی در هنگام انجماد این قابلیت را به مقدار زیادی از دست می دهد. از این رو گازهای حل شده که به علت خمیری بودن انجماد نمی توانند خارج شوند محبوس شده و حفره هایی را به وجود می آورند. این گازها عبارتند از: ازت، اکسیژن و هیدروژن که علاوه بر عیب مذکور (ایجاد حفره) باعث شکنندگی و کم شدن قابلیت انعطاف فولاد نیز می شوند. بهترین روش رفع این مشکل ریخته گری شمش در خلاء است..

در این مقاله به معرفی سیم مفتول و انواع آن پرداختیم. توری های حصاری، توری مرغی، سیم خاردار، توری مش، توری پرسی، توری جوشی، توری گابیون از مهم ترین محصولات مفتولی هستند که به آن اشاره کردیم. به طور کلی، از انواع سیم های مفتولی در سیم کشی باغ های انگور، ساخت قفس پرندگان، ساخت اقلام و وسایل تزئینی خانگی نیز مشاهده می شود.

سیم مفتول سفید با حرارت دادن و روکش دهی مفتول سیاه و فرآیند گالوانیزه کردن، تهیه می شود. این محصول از محبوب ترین محصولات در صنایع مفتولی می باشد، زیرا در صنایع دیگر به عنوان مواد اولیه محسوب می شود. این نوع مفتول از لحاظ قیمت بسیار مناسب است. و روکشی که روی این مفتول قرار می گیرد از جنس فلز روی است.. میزان نرمی و سختی این مفتول، به مفتول سیاهی که هسته اصلی کابل را تشکیل می دهد وابسته است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر