مشاوره و اجرا مفتول سازی در شهر ری

Wire making-1
Wire making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


برای ساخت این نوع از سیم مفتول، ابتدا مفتول سیاه تحت جریان الکتریکی تمیز کاری و اکسید زدایی می شود، سپس از طریق فرآیند الکترولیز لایه ای به نام لایه گالوانیزه سرد بر روی آن قرار می گیرد. این پروسه موجب مقاوم شدن خیلی کم و نسبی مفتول در برابر خوردگی، زنگ زدگی، رطوبت و شکستگی می شود و اینکه انعطاف آن را بیشتر می کند. مفتول های تولید شده در این روش معمولا دارای قطرهای

یکی از این تکنیک ها، نحوه سرد شدن شمش در حال نورد و مفتول نورد شده نهایی می باشد. همانطور که در ابتدای این مطلب ذکر شد، شمش آماده نورد تا دمای حدود درجه سانتیگراد پیش گرم می شود و سپس به دستگاه نورد سپرده می شود. روش صحیح سرد شدن این است. که این دما در ایستگاه نورد اولیه می بایست حدود ۵۵ درجه و در ایستگاه های بعدی حدود درجه و دوباره در ایستگاه نهایی حدود ۵۵ درجه از دمایش کاسته شود به طوری که درجه حرارتش در ایستگاه پایانی بین ۸ تا درجه سانتیگراد باشد.

در صورتی که در مفتول حفره های گازی مشاهده گردد دلیل آن را در حبس گازهایی که در هنگام شکل گیری و انجماد شمش صورت گرفته است. می توان یافت. برای این منظور بهتر است. شمش را در خلاء تولید می کنند که این کار مخصوصا در کارخانه های مدرن انجام می شود. از دیگر روش های زدودن حفره های گازی در شمش افزودن آلومینیوم، سیلیسیوم و یا منگنز به مذاب می باشد. این مواد که میل شدیدی به ترکیب با اکسیژن دارند از ایجاد حباب های گازی در مذاب و در نهایت در شمش جلوگیری می کنند.اصطلاح آلومینیوم کیلد یا فولاد نرم شده توسط آلومینیوم از همین فرآیند گرفته شده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر