مشاوره و اجرا مفتول سازی در شهر قدس

Wire making-1
Wire making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در حال حاضر شهر قدس از لحاظ اشتغال در غرب است.ان تهران به عنوان یکی از مراکز بزرگ صنعتی محیط کارگری مناسبی را فراهم نموده‌است و اکثر ساکنین به عنوان کارگر در این مراکز مشغول به کارند. بعد از اشتغال به کشاورزی، کارمندان دولت درصدی از اشتغال را به خود اختصاص می‌دهند. از نظر اجتماعی در حال حاضر شهر قدس با وسعتی در حدود کیلومتر مربع یا به عبارتی ٬ هکتار، یکی از شهرهای پرجمعیت و متراکم در کشور محسوب می‌گردد. جمعیتی از اقوام و فرهنگهای مختلف با آداب و سنن متفاوت و ناهمگون که این تنوع زیاد منشأ برخی معضلات اجتماعی نیز در این شهر بوده‌است.

اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه‍.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بوده‌است.

سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.


تفاوت بین مفتول های خوب و بد که کیفیت آنها فقط مربوط به کارخانجات ذوب و نورد می باشد را نشان می دهد. تفاوت وایر ودهای تولیدی در کارخانجات مختلف ذوب و نورد در سه چیز خلاصه می شود: ١- درصد عناصر تشکیل دهنده شمش (آنالیز شیمیایی). - نحوه ریخته گری شمش. ٣- نحوه تبدیل شمش به

همانطور در بخش بالای گفته شد این مفتول ها از مفتول سیاه تولید میشوند در این روش تولید با دستگاه الکترو لیزر بر روی سیم مفتول سیاه میکشند و لایه ایجاد میکنند این لایه از لایی که در روش گرم است.فاده میشد نازک تر است. در طی انجام این فرایند مفتول منعطف و مقاوم دربرابر زنگ زدگی مشود.

در کارخانجات مدرن برای تولید شمش های مرغوب این عمل را انجام می دهند، زیرا قابلیت انحلال گازها در فلزات مذاب با جذر فشار محیط متناسب می باشد و از این رو هر گاه فشار کم باشد قابلیت انحلال کاهش می یابد. یکی دیگر از روش های از بین بردن حفره های اکسیژن یا حباب های موجود در شمش، افزودن آلومینیوم یا سیلیسیم و یا منگنز به مقدار کافی به مذاب می باشد این عناصر که میل ترکیبی شدیدی با اکسیژن دارند با آن ترکیب شده و مانع اکسید شدن آهن می شود و خود به صورت اکسید به سرباره مذاب می روند و از مذاب جداسازی می گردند. با این روش شمش تولید شده را آلومینیوم کیلد یا سیلیسیم گیلد می گویند که برای تولید مفتول گالوانیزه  پیچ و پرچ بسیار مناسب بوده و خاصیت شکل پذیری و چکش خواری زیادی خواهند داشت. اصطلاحا این مفتول ها CHQ را  (cold heading quality )  می نامند. (کیفیت مخصوص کله زنی سرد را دارند) گاهی اوقات در هنگام کشش



( مشاوره و اجرا ) های دیگر