مشاوره و اجرا مفتول سازی در شهرک صنعتی پیشوا

Wire making-1
Wire making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..


درحالت گرم سیم ها از طریق فرایند نورد گرم تولید میشوند در این حالت مفتول سیاه را حرارت میدهند تا کربن آن کم شود این کار باعث میشود انعطاف پذیری مفتول زیاد شود سپس با مذاب آن را روکشی دهی میکنند و آن برای کار های مختلف از جمله ساخت انواع توری ها آماده میکنند.

کابل هایی که از فلز مس ساخته شده اند، قیمت بیشتری نسبت به کابل های ساخته شده از جنس آلومینیوم دارند. جنس سیم های مفتول می تواند است.یل نیز باشد و به دلیل انعطاف بالای سیم در نوع است.یل آن و عدم خاصیت آهنربایی، مفتول ماهیت شیمیایی خود را از دست نمی دهد، اما خواص مکانیکی و فیزیکی آن نسبت به مفتول های سخت صنعتی تغییر می کند. اگر اولویت تولید کنندگان کیفیت محصولشان باشد، سیم مفتولی با هادی مسی را ترجیح خواهند داد.

سطح مفتول در حال تولید در کارخانجات نورد به دلیل اینکه حرارت بسیار بالایی دارد قابلیت اکسید شدن و ترکیب با اکسیژن هوا را دارد. اکسید آهن یک لایه سخت و در عین حال شکننده می باشد. از این رو اولین مرحله در عملیات کشش مفتول، زدودن این اکسیدها و زنگ ها از روی مفتول می باشد که به عمیلات زنگ زدایی موسوم است.. یکی از دلایلی که حتما عملیات زنگ زدایی می بایست انجام گردد، آسیب رسانی لایه اکسیدی به قالب های کشش مفتول است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر