مشاوره و اجرا مفتول سازی در قرچک

Wire making-1
Wire making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کشف بسیاری از کوره‌های متعدد تولید سفال و نیز پیدا شدن چرخ سفالگری با است.وانه ای از شاخ حیوانات در تپه پردیس قرچک متعلق به دوره سیلک دو، هزاره پنجم پیش از میلاد جامعه باستان‌شناسی فلات مرکزی را با اسرار بسیاری از زندگی آن دوران روبرو کرد.

شهر قرچک، از محله های مختلفی تشکیل شده است. که هر کدام از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی متفاوت هستند. اما در مجموع باید بگوییم که امکانات رفاهی و تفریحی قرچک تهران، مطلوب است.. زیرا در سال های اخیر و با رشد جوامع شهری در است.ان تهران، هر یک از محله ها و شهرستان های تابع تهران نیز رشد کرده اند و از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی و فرهنگی، فوق العاده هستند.

قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 


سیم مفتول استیل دارای عناصر Ni و Cr است. و امروزه نقش بسیار مهمی در صنایع پیشرفته دنیا ایفا می کند. انواع سیم مفتول است.یل، CHQ و EPQ هستند. نوع CHQ در صنعت پیچ و پرچ و میخ و نوع EPQ با توجه به سطح خاص آن ها در صنایع سبد سازی، تجهیزات آشپزخانه و صنایع غذایی مورد است.فاده قرار می گیرند.

یکی از مهم ترین کاربرد های سیم مفتول سفید در حفاظت از اماکن می باشد، زیرا این مفتول ها بسیار مقاوم می باشند. همچنین در ساخت توری های حصاری، توری مرغی، سیم خاردار، توری مش، توری پرسی، توری جوشی، توری گابیون و نیز در تولیدات دیگری نظیر قفس حیوانات، خطوط انتقال قدرت، غربال گری، گل فروشی، سیم های آویز، کشاورزی و غیره نیز مورد است.فاده قرار می گیرد.

مفتول سفید ایجاد شده تحت عمل گالوانیزه گرم دارای سطح صاف و یک دست می باشد و بسیار نرم و انعطاف پذیر است.. قابلیت خم شدن و پیچیده شدن بالای آن باعث می شود که در محصولات بافتی مانند انواع توری حصاری، گابیون، سیم خاردار، توری مرغی و غیره مورد است.فاده قرار بگیرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر