مشاوره و اجرا مفتول سازی در لواسان

Wire making-1
Wire making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مردم لواسان به واسطه فرهنگ غنی و اصالتی که دارند، هنوز آداب و رسوم خود را در مناسبت‌های مختلف حفظ کرده‌اند. به‌عنوان مثال زمان کاشت و داشت و برداشت گندم، برای افزایش برکت محصولشان، سرودهای مذهبی که اصطلاحا بدان چاووشی گفته می‌شود را اجرا می‌کنند یا در مراسم شادی و جشن حنابندان، گرد هم جمع شده و بازی‌هایی مانند شاه و وزیر انجام می‌دهند.

خرید یکی از تفریحات گردشگران در سفر است.. گردشگران لواسان نیز در سفر به این شهر مراکز خرید شهر را دوست دارند. برخی از مراکز خرید لواسان به تازگی احداث شده است. ولی بازار قدیم لواسان از مهم‌ترین بازارهای خرید شهر محسوب می‌شود. اسکای سنتر، مهم‌ترین و مجلل‌ترین مرکز خرید لواسان است.. این مرکز خرید در طبقه احداث شده و چشم‌اندازی زیبا به سد لتیان دارد. یکی دیگر از مراکز خرید لواسان، سالیان است.. فروشگاه سالیان از معروف‌ترین فروشگاه‌های ایران است. که در شهرهای مختلف شعبه دارد. این فروشگاه در سه طبقه انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه را به فروش می‌رساند.

امامزاده فضلعلی شهر لواسان در این محله قرار دارد. از دیگر ابنیه تاریخی شهر لواسان که در این محله واقع گردیده، می‌توان حمام محله ناران مربوط به دوره صفوی و قلعه باستانی باغ دره مربوط به دوره هخامنشی و دوره ساسانیان را نام برد.


مفتول سفید ایجاد شده تحت عمل گالوانیزه گرم دارای سطح صاف و یک دست می باشد و بسیار نرم و انعطاف پذیر است.. قابلیت خم شدن و پیچیده شدن بالای آن باعث می شود که در محصولات بافتی مانند انواع توری حصاری، گابیون، سیم خاردار، توری مرغی و غیره مورد است.فاده قرار بگیرد.

یکی از این تکنیک ها، نحوه سرد شدن شمش در حال نورد و مفتول نورد شده نهایی می باشد. همانطور که در ابتدای این مطلب ذکر شد، شمش آماده نورد تا دمای حدود درجه سانتیگراد پیش گرم می شود و سپس به دستگاه نورد سپرده می شود. روش صحیح سرد شدن این است. که این دما در ایستگاه نورد اولیه می بایست حدود ۵۵ درجه و در ایستگاه های بعدی حدود درجه و دوباره در ایستگاه نهایی حدود ۵۵ درجه از دمایش کاسته شود به طوری که درجه حرارتش در ایستگاه پایانی بین ۸ تا درجه سانتیگراد باشد.

تفاوت بین مفتول های خوب و بد که کیفیت آنها فقط مربوط به کارخانجات ذوب و نورد می باشد را نشان می دهد. تفاوت وایر ودهای تولیدی در کارخانجات مختلف ذوب و نورد در سه چیز خلاصه می شود: ١- درصد عناصر تشکیل دهنده شمش (آنالیز شیمیایی). - نحوه ریخته گری شمش. ٣- نحوه تبدیل شمش به



( مشاوره و اجرا ) های دیگر