مشاوره و اجرا مفتول سازی در پردیس

Wire making-1
Wire making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 


در صورتی که در فرآیند تولید مفتول پارگی هایی مشاهده گردد، دلیل آن را می توان در ناخالصی های موجود در شمش دانست. این عیب می بایست در هنگام تصفیه فولاد بر طرف شود و بعد از انجماد نمی توان برای آن راهی پیدا نمود. فولاد کثیف به فولادی گفته می شود که ناخالصی های زیادی در هنگام مذاب ریزی داشته باشد. شمش به دست آمده از این مذاب نیز دارای ترک هایی که به صورت چشمی قابل مشاهده هستند می باشد.

با روش گالوانیزاسیون داغ، مفتول سیاه را حرارت می دهند و سپس روکش دهی می کنند. با حرارت دادن مفتول سیاه، کربن آن به حداقل میزان ممکن می رسد و در نتیجه نرم و انعطاف پذیر می شود. سپس مفتول را در یک وان مذاب از فلز روی، غوطه ور می کنند و به طور کامل روکش دهی می شود.

سیم مفتول سفید با حرارت دادن و روکش دهی مفتول سیاه و فرآیند گالوانیزه کردن، تهیه می شود. این محصول از محبوب ترین محصولات در صنایع مفتولی می باشد، زیرا در صنایع دیگر به عنوان مواد اولیه محسوب می شود. این نوع مفتول از لحاظ قیمت بسیار مناسب است. و روکشی که روی این مفتول قرار می گیرد از جنس فلز روی است.. میزان نرمی و سختی این مفتول، به مفتول سیاهی که هسته اصلی کابل را تشکیل می دهد وابسته است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر