مشاوره و اجرا مفتول سازی در چهاردانگه

Wire making-1
Wire making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.

تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.

شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.


متناسب با ابعاد شمش و قطر مفتول مورد نیاز، شمش سرخ شده قبل از رسیدن به دمای درجه اسانتیگراد از تعداد مشخصی غلطک نورد عبور کرده و سپس توسط کویلرهای مخصوص به صورت کلاف (وایرود) در می آید. همانگونه که ریخته گری شمش و درستی درصد عناصر موجود در آلیاژها از اهمیت بالایی برخوردار است.، نورد این شمش و تکنیک تبدیل آن به مفتول نیز برای کارخانجات مصرف کننده بعدی (صنایع کشش) اهمیت حیاتی دارد.

شرکت آهن ملل تامین کننده آهن آلات پروژه های عمرانی شرکت های دولتی و خصوصی می باشد. این شرکت ارائه کننده انواع محصولات فولادی با بهترین قیمت در بازار آهن ایران است.. ارسال سریع سفارشات به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان از جمله خدمات برجسته آهن ملل می باشد.

سیم مفتول سفید با حرارت دادن و روکش دهی مفتول سیاه و فرآیند گالوانیزه کردن، تهیه می شود. این محصول از محبوب ترین محصولات در صنایع مفتولی می باشد، زیرا در صنایع دیگر به عنوان مواد اولیه محسوب می شود. این نوع مفتول از لحاظ قیمت بسیار مناسب است. و روکشی که روی این مفتول قرار می گیرد از جنس فلز روی است.. میزان نرمی و سختی این مفتول، به مفتول سیاهی که هسته اصلی کابل را تشکیل می دهد وابسته است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر