(بی کربنات سدیم (جوش در دماوند ( فروش, تولید و ساخت )

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نام دماوند به دو صورت دماوند و دنباوند ثبت شده است.. این کوه را با نام‌های کاملا متفاوت بیکنی و جبل لاجورد نیز معرفی کرده‌اند. در مورد دلیل نام‌گذاری دماوند در فرهنگ معین آمده است.: دم (دمه، بخار) + آوند = دماوند؛ دارای دمه و دود و بخار (آتشفشان).

«دماوند و نهاوند شباهت زیادی به یکدیگر دارند: هر دو از دو کلمه ترکیب یافته و در کلمه وند در آخر شریک و یکسان می‌باشند، به‌علاوه در نام‌گذاری این دو آبادی دوری و نزدیکی را نسبت به جایی یا شهری میزان گرفته‌اند و آنچه که نزدیک بوده نهاوند و آن دیگری را دماوند گفته‌اند و نها یعنی پیش و روبرو و دما یعنی پشت و دنبال؛ بنابراین نهاوند یعنی شهر و آبادی یا قلعه ایستاده در پیش رو و دماوند یعنی شهر و آبادی یا قلعه ایستاده در دنبال و پشت»

اولین کسی که ادعای صعود به دماوند را کرده‌، ابودلف خزرجی است. که در سفرنامه خود به صعودش اشاره کرده و شرحی از قله دماوند داده است.. پس از وی قزوینی، مسعودی، ابن فقیه و نیز ناصر خسرو اشاراتی به موقعیت صعود دماوند داشته‌اند. در زمان‌های قدیم عده‌ای خود را به قلهٔ دماوند رسانیده بودند. ناصر خسرو در سفرنامه اش نوشته است.:


بی کربنات سدیم یک ماده رایج در تمیز کردن، شوینده و چربی زدایی محصولات است.. در محصولات تمیز کردن، بی کربنات سدیم می تواند با سرکه واکنش دهد و محلولی ایجاد کند که به تخلیه زهکشی یا از بین بردن جرم در کوره کمک می کند. سایشی جزئی آن برای از بین بردن بقایای سوخته یا چربی بسیار کارآمد است..

از بی کربنات سدیم به اسم جوش شیرین در پخت و پز نان ، شیرین و کیک است.فاده می‌گردد. در بیکینگ پودرها و  پودرهای سوخاری نیز به مقدار کمی از جوش شیرین است.فاده می‌کنند. در مواد غذایی دام و طیور، جوش شیرین باعث تعادل اسید درون بدن جانوران شده و در حیوانات تخم گذار باعث افزایش کیفیت پوسته‌ی تخم تولید شده، می‌گردد. این ماده‌ی شیمیایی، یک ضد آفت بوده و می‌توان برای کنترل رشد قارچ‌ها از این ماده بهره برد و به همین دلیل به آب‌های است.خر و حوض‌ها و حوضچه‌ها برای جلوگیری از رشد جلبک این ماده اضافه می‌شود. بی کربنات سدیم توانایی مشتعل شدن ندارد و در کپسول‌های آتش‌نشانی برای آتش‌های ناشی از روغن یا الکتریسیته مورد است.فاده قرار می‌گیرد. بی کربنات سدیم در صنایع دارویی کاربرد بسیار فراوانی دارد؛ به دلیل خواص قلیایی، برای کاهش اسید معده می‌توان از این ماده با تغییرات لازم است.فاده کرد و از سوزش معده جلوگیری نمود. این ماده به عنوان ملین نیز در بدن انسان عمل می‌کند و در مواردی حتی باعث تسریع عمل کردن داروی بی حسی به روی پوست می‌شود. بی کربنات سدیم به صورت جزئی در قرص‌های جوشان وجود دارد و در خمیر دندان‌های سفید کننده نیز از جوش شیرین است.فاده می‌گردد.

این تجزیه یک محلول را قلیایی می کند، به این معنا که قادر است. اسید را خنثی کند. به همین دلیل، بی کربنات سدیم اغلب برای درمان بیماری های ناشی از اسیدیته بالا در بدن مانند سوزش معده است.فاده می شود. به منظور خرید بی کربنات سدیم و خرید جوش شیرین با کارشناسان فروش پتروشیمی دانشمند تماس حاصل فرمائید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در دماوند