کربن اکتیو خوراکی در دماوند ( فروش, تولید و ساخت )

 Activated carbon food-1
 Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تاریخ زمین‌شناسی سلسله البرز به نوبه خود بسیار پیچیده‌است؛ به کرات در حین چین‌خوردگی‌ها یا بعد از آن پدیده‌های آتشفشانی ظاهر شده‌اند. مهم‌ترین مرحلهٔ این چین‌خوردگی‌ها به دورهٔ نومولیتیک می‌رسد. فرسایشی که طبیعتاً از بالا آمدن کوه‌ها ناشی می‌گردد بر اثر حرکات زمین و بروز چین‌خوردگیها و گسل‌ها در دورهٔ

قلهٔ دماوند در فرهنگ کشور ایران مظهر پایداری و است.واری و یک نماد ملّی است. و همچنین مضمون اشعار بسیاری از شاعران قرار گرفته از جمله آنها شعر دماوندیه ملک الشعرای بهار است. که تاکنون در قالب اثری ملّی به ثبت رسیده و به روش‌های گوناگون از آن به عنوان نمادی ملّی یاد می‌شود.

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در شهر رینه لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌کنند. این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است..


کربن اکتیوهایی که در صنایع غذایی کاربرد دارند، با آنچه برای سایر صنایع است.فاده میشوند از نظر شکل ممکن است. متفاوت باشند. علاوه بر شکل ظاهری، درجه خلوص و کیفیت نیز در آنها اهمیت بسیار زیادی داشته و باید در بالاترین سطح باشد تا نتیجه خوبی از آنها دریافت شود. در حالت کلی از پرکاربردترین نوع کربن اکتیو در صنایع غذایی می توان به نوع پودری و گرانولی اشاره نمود. در برخی از خطوط تولید صنایع غذایی از کربن های گرانولی یا بلاکی و در برخی از پودری است.فاده میشود.

همانطور که بالاتر مشاهده کردید ، کربن اکتیو یکی از پرکاربرد ترین ماده های دنیا میباشد که در این مطلب فقط به گوشه ای از آن اشاره شد . همچنین از کربن فعال خوراکی در تمامی محصولات غذایی و نوشیدنی ای که در قفسه های هاپرمارکت ها و سوپرمارکت ها مشاهده میکنید به نحوی است.فاده شده است. ، این نشانگر اهمیت و بازار فروش بسیار گسترده این محصول میباشد . نکته قابل توجه اینکه در کشور ایران بیشتر از ۸ درصد کربن فعال مصرفی از طریق واردات تامین میشود به همین دلیل راه اندازی خط تولید این محصول یک تصمیم و یک سرمایه گذاری بسیار بهینه و به جا خواهد بود.

امروزه کاربرد کربن فعال در صنایع غذایی بسیار مشهود است.. به طور کلی مزه و رنگ نامناسب در غذا و نوشیدنی باید حذف شود و ناخالصی های آن باید رفع گردد. کربن فعال خوراکی یک ماده موثر برای حرف این نوع اضافات است.. کربن اکتیو نوریت و گرانول به دلیل داشتن منافذ زیاد و سطح متخلخل دارای قابلیت جذب انواع ترکیبات شیمیایی مناسب است.. در حال حاضر تولید کنندگان نوشیدنی، به آب با خلوص بالا نیاز دارند و در نتیجه تامین اب از منابع دیگر نیاز به تصفیه است.. از این رو باید اقدام به خرید کربن فعال از تولید کننده زغال اکتیو کنند. در ادامه این مطلب از



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در دماوند