آمونیوم بای فلوراید در دماوند ( فروش, تولید و ساخت )

Ammonium bifluoride-1
Ammonium bifluoride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در جبهه جنوبی کوه دماوند آبشاری یخ‌زده وجود دارد که در جهان منحصربه‌فرد است.. بلندی آن متر و قطر آن متر است. و یخ آن هیچ‌گاه ذوب نمی‌شود. در فصل تابستان، هر روز بر اثر تابش آفتاب در حدود ظهر و یک ساعت بعدازظهر، دمای هوا به بالای صفر می‌رسد و به‌دنبال آن آب بسیار کمی جاری می‌شود و در حدود بعدازظهر، دمای هوا به زیر صفر می‌رسد و یخ ذوب‌شده دوباره منجمد می‌شود؛ به این ترتیب آبشاری یخی پدید می‌آید که همواره یخ‌زده است.. در بالای این آبشار گودالی وجود دارد که در تمام طول سال پوشیده از برف است.. آبشار یخی کوه دماوند با قرار داشتن در ارتفاع ۵ متری، از نظر ارتفاع از سطح دریا مرتفع ترین آبشار در خاورمیانه است..

نام دماوند به دو صورت دماوند و دنباوند ثبت شده است.. این کوه را با نام‌های کاملا متفاوت بیکنی و جبل لاجورد نیز معرفی کرده‌اند. در مورد دلیل نام‌گذاری دماوند در فرهنگ معین آمده است.: دم (دمه، بخار) + آوند = دماوند؛ دارای دمه و دود و بخار (آتشفشان).

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در «شهر رینه لاریجان شهرستان آمل» برگزار می‌کنند؛ این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است.. از موسیقی ملی دماوند نیز در روز جشن تیرگان در سال با صدای سالار عقیلی در بین هزار نفر رونمایی شد.


هنگام خرید آمونیوم بای فلوراید توجه داشته باشید این ماده شیمیایی خاصیت تمیز کنندگی و ضد چربی دارد. به همین علت از آن برای تولید انواع تمیز کننده ها است.فاده می شود. به علاوه این ماده در تولید و ساخت مواد ضدعفونی کننده کاربردی است..

آمونیوم بای فلوراید به عنوان یک حد واسط در تولید اسید هیدروفلوئوریک از هگزافلوئوروسیلیسیک اسید مورد است.فاده قرار می‌گیرد. اسید هگزافلوئوروسیلیسیک برای تولید آمونیوم فلوراید هیدرولیز می‌شود که به صورت حرارتی به منظور تولید بای فلوراید تجزیه می‌شود. آمونیوم بای فلوراید بدست آمده به سدیم بای فلوراید تبدیل می‌شود که برای آزاد شدن HF تجزیه می‌شود.

با شناخت خواص و ویژگی های هر ماده شیمیایی، خرید آن محصول با اطمینان بیشتری انجام می شود. برای خرید آمونیوم بای فلوراید، لازم است. که با خواص و ویژگی های آن آشنا شوید. در این قسمت خواص و ویژگی‌ های این ماده به صورت کامل آمده است....



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در دماوند