(بی کربنات سدیم (جوش در شهر جدید اندیشه ( فروش, تولید و ساخت )

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.


سدیم بی کربنات یک آمفوتر است. و با اسیدها و بازها واکنش می‌ دهد. این ماده به خوبی با اسیدها واکنش داده و دی اکسید کربن تولید می ‌کند که برای خنثی‌ سازی محلول‌ های اسیدی ناخواسته و پاشیدن اسیدها در آزمایشگاه‌ ها کاربرد دارد. رفتار اسیدی جوش شیرین به سبب وجود هیدروژن در ساختارش می باشد که به عنوان آزاد کننده در صنایع گوناگون کاربرد دارد.

عملکرد بهینه شکمبه به منظور حداکثر رساندن عملکرد و همچنین امکان است.فاده حداکثری از علوفه های کم هزینه ضروری است.. عملکرد شکمبه می تواند با تغذیه جیره های غلات بالا، سیلاژهای اسیدی و علوفه های کوتاه و علوفه های نشاسته ای مختل شود که به نوبه خود میتواند منجر به اختلال در هضم ، کاهش مصرف و عملکرد ضعیف شود به عنوان مثال باعث کاهش چربی کره می شود. تغذیه با بی کربنات سدیم، به بزاق در ظرفیت بافری آن کمک میکند بنابراین خطر افت زیاد ph شکمبه را که میتواند منجر به اسیدوز شود کاهش می دهد یعنی مصرف جوش شیرین باعث:

کیفیت پوسته تخم مرغ به میزان غلظت طبیعی کربنات و سدیم و فسفر در خون طیور بستگی دارد. بی کربنات سدیم می تواند تحرک و پخش فسفر در تخم مرغ را بهبود بخشد و میزان مناسب فسفر در خون در محل تشکیل پوسته تخم مرغ را حفظ  کند. در فصل تابستان به دلیل خروج مقدار زیادی دی اکسید کربن از بدن پرنده، میزان مناسب کربنات در خون کاهش می یابد، به طوری که کربنات کلسیم که جزء اصلی پوسته تخم مرغ است.، تامین نمی شود و کاهش می یابد و در نتیجه کیفیت پوسته تخم مرغ کاهش می یابد. افزودن درصد جزئی بی کربنات سدیم به جیره مرغ های تخمگذار در تابستان می تواند به سرعت یون های کربنات خون را دوباره پر کند و به طور قابل توجهی تخم گذاری جوجه ها را بهبود بخشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه