(بی کربنات سدیم (جوش در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, تولید و ساخت )

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


استفاده از بی کربنات سدیم به عنوان یک افزودنی به خوراک طیور می تواند به طور موثر قابلیت هضم، جذب و نرخ تبدیل انرژی طیور را بهبود بخشد. تسریع در جذب و است.فاده از مواد مغذی و دفع مواد مضر اثرات قابل توجهی در بهبود توانایی ضد است.رس بدن طیور، تقویت رشد، افزایش تولید تخم مرغ و بهبود کیفیت پوسته تخم مرغ دارد. کارکرد جوش شیرین:

بی کربنات سدیم یک ترکیب آمفوتریک است.. محلول های آبی به دلیل تشکیل اسید کربنیک و یون هیدروکسید ملایم قلیایی هستند. بی کربنات سدیم می تواند به عنوان شستشو دهنده برای از بین بردن هرگونه ناخالصی های اسیدی از مایع خالص و تولید نمونه خالص تر است.فاده شود. واکنش بی کربنات سدیم و یک اسید نمک و اسید کربنیک تولید می کند، که به راحتی به دی اکسید کربن و آب تجزیه می شود:

دیگر کاربردهای صنعتی جوش شیرین شامل کنترل آلودگی هوا (به دلیل جذب دی اکسید گوگرد و سایر گازهای اسیدی)، انفجارهای ساینده برای حذف پوشش های سطحی، تولید شیمیایی، دباغی چرم، مایعات حفاری چاه نفت (زیرا کلسیم را رسوب می دهد و به عنوان روان کننده عمل می کند)، لاستیک سازی و تولید پلاستیک، تولید کاغذ، فرآوری نساجی و تصفیه آب (زیرا سطح سرب و سایر فلزات سنگین را کاهش می دهد).



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان