10 نونیل فنل در شهر جدید اندیشه ( فروش, تولید و ساخت )

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)


این ماده توانایی آسیب رساندن به چشم ها را دارد. تماس پوستی طولانی مدت نیز می تواند باعث قرمزی و تحریک پوست گردد. این ماده جزو ترکیبات سمی است. که بلعیدن آن خطرناک است. اما هیچگونه گزارشی در رابطه با خطر است.نشاق بخارات ناشی از صابون مول وجود ندارد.

مایعی شفاف با خاصیت امولوسیون کنندگی عالی است. که موجب ایجاد رطوبت و جفت شدن شوینده های غیر یونی با هیدروکربن ها می شود. در نتیجه در شوینده ها، ساخت چسب و مواد شیمیایی موجود در صنعت کشاورزی مانند آفت کش ها و کود ها مورد است.فاده قرار می گیرد.

این محصول وزن مولکولی بالایی دارد و به صورت جامد سفید رنگ یافت می گردد.همچنین این ماده به دلیل وجود گروه های زیاد اتیلن اکسید تمایل به آب دوستی زیادی دارد و یک امولسیون و تثبیت کننده ی بسیار قوی محلول در آب به حساب می آید . اثر بخشی این ماده را در دمای بالا می توان مشاهده نمود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه