10 نونیل فنل در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»


شرکت صنایع شیمیایی الساپا به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین وارد کننده ها و صادر کننده ها در حیطه فروش صابون مول در ایران مشغول به فعالیت می باشد و این ترکیب را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت ها به تمام نقاط ایران و حتی خارج از کشور ارسال می کند.

صابون مول از دسته نونیل فنول ها بوده که در صنعت کاربرد زیادی دارد. این ماده جزء سورفاکتانت های غیر یونی می باشد که مولکول اکسید اتیلن را همراه با خود دارد. از ویژگی های اصلی این ماده می توان به خاصیت امولسیون کنندگی آن اشاره کرد. نام اختصاری این ماده NPE است..

کنون ها باید در محیط خشک و به دور از حرارت قرار بگیرند همچنین آن ها را در مخازنی از جنس PVC ، ظروف است.یل ضد زنگ و فولاد های کربنی در انبار نگهداری می کنند. عمر مفید کنون ها سال بعد از تولید است.. با قرار دادن کنون ها در مجاورت هوا و در دمای ۸ درجه ی سانتی گراد طی مدت زمان طولانی به تدریج شاهد افزایش شدت رنگ آن ها خواهیم بود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه