10 نونیل فنل در ورامین ( فروش, تولید و ساخت )

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دشت ورامین در حاشیه کویر مرکزی ایران قرار دارد. از این دشت در گذشته به‌دلیل حاصلخیزی بالا، به‌عنوان زمین‌ کشاورزی است.فاده می‌شد. در زمان حکومت پهلوی،‌ ورامین از مراکز مهم کشاورزی به شمار می‌رفت. از آنجا که در طول تاریخ به‌دلیل زمین‌های وسیع و حاصلخیز، این دشت همواره مورد توجه بوده است.،‌ آثار تاریخی بسیاری را در آن یافته‌اند که می‌توان تمدن آن را با سیلک کاشان یا شهر سوخته سیستان مقایسه کرد. تاکنون ۵ اثر تاریخی در این منطقه کشف شده است.. رودخانه جاجرود از مهم‌ترین رودخانه‌های این دشت محسوب می‌شود.

یکی دیگر از غذاهای سنتی و پرطرفدار شهرستان ورامین، اشکنه ورامینی است.. این غذای سنتی توسط مردم محلی برای روزهای سرد زمستان تهیه می‌شود. اشکنه ورامینی از مواد اصلی شامل پیاز، گوجه، سیب‌زمینی، شنبلیله و تخم‌مرغ است.فاده می‌گردد.

تالاب بند علی خان در ۵ کیلومتری جنوب شهرستان ورامین قرار دارد. این تالاب فصلی، در فصول گرم سال به‌صورت باتلاق درمی‌آید و گاهی خشک می‌شود؛ اما در پاییز و زمستان، مملو از آب می‌شود و پرندگان مهاجر را به سوی خود جذب می‌کند. این تالاب زیستگاه و محل زمستان‌گذرانی پرندگانی همچون اردک‌های سرسبز، خوتکا، غازها، آبچلیک‌های پاسبز و پاسرخ و فیلوش است. و بیش از همه در آن چنگر یافت می‌شود. وجود نی که در محیط آب شیرین رشد می‌کند، نشان از تصفیه خود‌به‌خود آب در این تالاب دارد.


آن را باید در جای خشک و سر پوشیده نگهداری کرد و از گرما و مواد احتراق زا دور نگهداری شود. هنگامی که به مدت طولانی در دمای درجه سانتیگراد و در حضور هوا قرار گیرد به طور آهسته رنگش زیاد می‌شود. مدت زمان نگهداری این صابون از زمان تولید ماه است..

از بلعیدن، تماس با چشم و پوست این ترکیب خودداری کنید. این ماده به علت سمیت فراوانی که دارد، در صورت بلعیدن خطرناک می باشد. جالب است. بدانید که هیچگونه گزارشی از خطرات ناشی از است.نشاق بخارات حاصل از این ماده گزارش نشده است.. در صورت بروز هرگونه مشکل در اسرع وقت به پزشک مراجعه نمایید.

از واکنش بین نونیل فنول و اتیلن اکساید در حضور یک باز مانند پتاسیم هیدروکسید می توان این محصول را تهیه کرد. بسته به تعداد اتیلن اکساید موجود در ترکیب، گرید های مختلفی از این محصول تولید می شود. هرچه وزن مولکولی آن کمتر باشد حالت فیزیکی آن به حالت مایع نزدیک تر است. و با افزایش وزن آبه صورت مومی و در نهایت به حالت جامد نزدیک تر می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ورامین