تری اکسید آرسنیک در ورامین ( فروش, تولید و ساخت )

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..

بهترین فصل سفر به ورامین با توجه به آب و هوای شهر، فصل پاییز و بهار است.. در این فصل‌ها هوای هوا تا حدودی کاهش می‌یابد و خبری از گرمایی خشک ورامین نیست. با توجه به اینکه زمستان‌های ورامین سرد و خشک است.، برای سفر توصیه نمی‌شود. با این‌حال اگر اهل آب‌تنی و شنا هستید، با

سبک معماری برج علاءالدین بسیار خاص و زیبا است. و بنای اصلی بسیار مشابه گنبد کاووس می‌باشد. برج در حدود متر ارتفاع دارد و از دو قسمت اصلی (بدنه‌ای مدور با بلندای متر) و گنبدی با ارتفاع ۵ متر  که بر روی بدنه قرار می‌گیرد، به‌وجود آمده است..


تری اکسید آرسنیک به آسانی توسط دستگاه گوارش جذب می شود. اثرات سمی آن نیز در هنگام است.نشاق یا تماس پوستی به خوبی شناخته شده است.. از بین بردن آرسنیک تری اکسید، سریع است. (نیمه عمر - روز): با متیلاسیون به اسید مونومتیلارسونیک و اسید دی متیلارسونیک تبدیل می شود و با ادرار  دفع می گردد.

شرکت بازرگانی درستکار آماده ارائه خدمات در حوزه خرید و فروش عمده تری اکسید آرسنیک ساخت کشور چین با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به مشتریان خود می‌باشد. جهت اطلاع از قیمت محصول و سفارش آن می‌توانید از لینک‌های ارتباطی در صفحه

تری اکسید آرسنیک یک ترکیب معدنی و از گروه کاتالیست های آرسنیکی با مولکولی کوچک و فعالیت آنتی پلاستیک است.. مکانیسم عملکرد تری اکسید آرسنیک، کاملاً درک نشده است.. تری اکسید آرسنیک، تحت نام تجاری Trisenox به فروش می رسد. به عنوان یک ماده شیمیایی صنعتی با کاربرد در صنعت تولید مواد نگهدارنده چوب، سموم دفع آفات و شیشه است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ورامین