آمونیوم بای فلوراید در ورامین ( فروش, تولید و ساخت )

Ammonium bifluoride-1
Ammonium bifluoride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دشت ورامین در حاشیه کویر مرکزی ایران قرار دارد. از این دشت در گذشته به‌دلیل حاصلخیزی بالا، به‌عنوان زمین‌ کشاورزی است.فاده می‌شد. در زمان حکومت پهلوی،‌ ورامین از مراکز مهم کشاورزی به شمار می‌رفت. از آنجا که در طول تاریخ به‌دلیل زمین‌های وسیع و حاصلخیز، این دشت همواره مورد توجه بوده است.،‌ آثار تاریخی بسیاری را در آن یافته‌اند که می‌توان تمدن آن را با سیلک کاشان یا شهر سوخته سیستان مقایسه کرد. تاکنون ۵ اثر تاریخی در این منطقه کشف شده است.. رودخانه جاجرود از مهم‌ترین رودخانه‌های این دشت محسوب می‌شود.

یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..

اقامت در ورامین اغلب به شکل اجاره ویلا، خانه و آپارتمان مبله محسوب می‌شود. این اقامتگاه‌ها تنوع بسیاری برای گردشگران دارد. اجاره این اقامتگاه‌ها از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن‌های مختلف امکان‌پذیر است.. یکی از این وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، اتاقک است.. برای اجاره ویلا، خانه یا آپارتمان مبله در ورامین می‌توانید به وب‌سایت یا اپلیکیشن اتاقک مراجعه کنید. هر قسمت که نیاز به راهنمایی یا سوال داشتید، کارشناسان پشتیبانی پاسخگوی شما هستند.


اُشیم تحولی بزرگ در بازار شیمی ایران است.. سایت اُشیم، با هدف تامین و توزیع کلیه نیازهای مواد شیمیایی صنعتی، آزمایشگاهی و همچنین تجهیزات شیمیایی راه­ اندازی گردیده است.. مواد شیمیایی مورد نیاز خود را از اُشیم بخواهید.

آمونیوم بای فلوراید به عنوان یک حد واسط در تولید اسید هیدروفلوئوریک از هگزافلوئوروسیلیسیک اسید مورد است.فاده قرار می‌گیرد. اسید هگزافلوئوروسیلیسیک برای تولید آمونیوم فلوراید هیدرولیز می‌شود که به صورت حرارتی به منظور تولید بای فلوراید تجزیه می‌شود. آمونیوم بای فلوراید بدست آمده به سدیم بای فلوراید تبدیل می‌شود که برای آزاد شدن HF تجزیه می‌شود.

ABF یکی از موادی است. که امروزه در کارواش ها مورد است.فاده قرار می گیرد. این ماده برای شست و شوی چرخ اتومبیل ها کاربرد فراوانی دارد و گرد و خاک و سایر آلودگی موجود بر روی لاستیک ها را به راحتی و بدون آسیب رساندن به چرخ خودرو پاک می نماید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ورامین