EDTA 2na در دیزین ( فروش, تولید و ساخت )

EDTA 2na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قیمت منوی رستوران لوتوس دیزین نسبت به کیفیت بالای غذا مناسب است.. و بخش‌های مختلف این رستوران نیز به لحاظ دکوراسیون متفاوتند اما شاید یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های رستوران لوتوس که در کیلومتری پیست دیزین تهران قرار دارد، نزدیکی و دسترسی آن به هتل گاجره  است. این هتل یکی از معروف‌ترین هتل های دیزین به حساب می‌آید.

مسیر شمیرانات به تهران نزدیک‌تر است.. رسیدن به پیست اسکی دیزین از این مسیر حدود یک ساعت و دقیقه طول می‌کشد و کیلومتر است.. ابتدا باید از بزرگراه شهید باقری وارد وارد اتوبان شهید بابایی شوید. در ادامه با توجه به تابلوهای راهنما از خروجی اتوبان شهید بابایی وارد جاده لشکرک شوید و ادامه مسیر را تا پیست اسکی دیزین بپیمایید.

نوع قرارگیری کلبه‌های شله به‌گونه‌ای است. که راه دسترسی اتومبیل به آن‌ها وجود دارد. معماری سنتی این شله‌ها هم‌خوان با فضای کوهستانی منطقه است. و با سقف شیروانی خود بسیار چشم‌نواز‌تر به نظر می‌رسند. بعضی شله‌ها بزرگ‌تر هستند و امکان اقامت حدود نفر را دارند. این کلبه‌ها به‌دلیل ترافیک بالای مسافران در آخر هفته، کمتر از دو روز رزرو اجاره داده نمی‌شوند. اگر قصد اقامت در این شله‌ها را دارید، باید چند روز پیش از مراجعه به دهکده دیزین رزرو انجام دهید. 


ادتا دو سدیم یا ادتا سدیم که با نام ادتا دی سدیم و نشانه EDTA-Na نیز شناخته می‌شود دارای فرمول شیمیاییCHNO-Na است. و حالت جامد کریستالی بی‌رنگ دارد. ادتا سدیم برای جدا کردن یون‌های فلزی و کاهش واکنش آن‌ها به ویژه در بسیاری از محصولات صنعتی و لوازم آرایشی است.فاده می‌شود. است.فاده از

ادتا چهار سدیم یا ادتا سدیم که با نشانه EDTA-Na نیز شناخته می‌شود، دارای فرمول شیمیایی CHNO-Na و حاصل خنثی سازی اتیلن دی امین تترا است.یک اسید با اکی والان سدیم هیدروکسید است.. این ماده به شکل کریستال سفید رنگ است. و نمونه‌های تجاری ادتا سدیم اغلب به صورت هیدراته (با آب تبلور) EDTA-Na.HO وجود دارد. این ماده قادر است. به یون‌های معدنی خاص چسبیده و آن‌ها را غیرفعال کند. این ماده به جلوگیری از تخریب زودهنگام محصولات نیز کمک می‌کند و در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی است.فاده می‌شود. در واقع

تولید این محصول با واکنش اتیلن دی آمین و اسید کلرواستیک توسط فردیناند مونز انجام شد. امروزه EDTA از واکنش اتیلن دی آمین، فرمالدئید و سیانید سدیم سنتز می شود. این مسیر منجر به تولید نمک سدیم می شود که سپس به اسید تبدیل می شود. این فرآیند سالانه برای تولید تن از این ترکیب است.فاده می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در دیزین