کربن اکتیو خوراکی در دیزین ( فروش, تولید و ساخت )

Activated carbon food-1
Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



علی علوی : بسیار پیست دیدنی و زیبایی است.. گذشته از زیبایی ان در زمستان و پیست اسکی، در بهار نیز منطره ای بسیار دیدنی و زیبا دارد. پیست دیزین دارای دو هتل و چندین سوسیت است.. سوییت ان بسیار زیبا و با منظره هستند. در مسیر خروجی ان از جاده چالوس تا پیست، دوتا روستا وجود دارد که می توان سوییت اجاره کرد و همچنین مغازه های گوناگون در ان روستا ها وجود دارد.

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به بالای پیست‌ها در دیزین‌، است.فاده از تله‌اسکی‌های بشقابی است.. در مجموعه تفریحی دیزین، تله اسکی بشقابی وجود دارد. اولین نکته در است.فاده از تله اسکی بشقابی این است. که باید کفش اسکی به پا داشته باشید. تله‌اسکی‌های بشقابی،‌ میله‌هایی هستند که در انتهای آن‌ها، سطوحی بشقابی شکل قرار گرفته‌اند.

در نزدیکی هتل‌ها امکاناتی نظیر زمین تنیس و پاراگلایدر نیز دیده می‌شود. پمپ بنزین نیز در کیلومتری منطقه دیزین قرار داشته و خیال شما را بابت بنزین ماشین راحت می‌کند. در مسیر رفتن به دیزین نیز رستوران‌های و مراکز اقامتی متعددی وجود دارد که برای خوردن غذا می‌توانید به آنجا بروید. مسیر دیزین نیز بسیار زیبا و تماشایی است.. گذر از منطقه میگون، فشم و رودخانه زیبای این منطقه برای تفریح مناسب می‌باشد.


امروزه کاربرد کربن فعال در صنایع غذایی بسیار مشهود است.. به طور کلی مزه و رنگ نامناسب در غذا و نوشیدنی باید حذف شود و ناخالصی های آن باید رفع گردد. کربن فعال خوراکی یک ماده موثر برای حرف این نوع اضافات است.. کربن اکتیو نوریت و گرانول به دلیل داشتن منافذ زیاد و سطح متخلخل دارای قابلیت جذب انواع ترکیبات شیمیایی مناسب است.. در حال حاضر تولید کنندگان نوشیدنی، به آب با خلوص بالا نیاز دارند و در نتیجه تامین اب از منابع دیگر نیاز به تصفیه است.. از این رو باید اقدام به خرید کربن فعال از تولید کننده زغال اکتیو کنند. در ادامه این مطلب از

اب میوه ها از ترکیباتی مانند ملانوئیدین و پلی فنول ها در ساختار خود است.فاده می کنند. برای رنگ زدایی از این محصولات از کربن اکتیو است.فاده می کنند. در ضمن این ماده طعم های نامطلوب که به دلیل افزودن مواد شیمیایی به وجود می آید، از بین می برد.

کربن اکتیو کاربرد بسیار گسترده ای در اکثر صنایع مهم را دارا میباشد .  از این صنایع مهم صنایع غذایی و نوشیدنی را میتوان نام برد که کربن اکتیو خوراکی لیستی از کاربرد های ضروری را در این صنعت از آن خود کرده است. ، در این مطلب قصد داریم شمارا با کاربرد این ماده ارزشمند



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در دیزین